208003 статии       |       427 интервюта       |       1527 снимки       |       38125 абоната       |      
USD 1.72868| EUR 1.95583| GBP 2.30098|
In English На русском

КЛЮЧОВИ ДУМИ ДНЕС:   КоронавирусИзбори 2 в 1

Размер на шрифта:   

България „омагьосала“ британските туристи

27 февруари 2012, понеделник / 18:01; Коментари: 0
Send to Kindle
България „омагьосала“ британските туристи
С реализацията на проекта МИЕТ очаква посещаемостта на британските туристи в България да се увеличи почти двойно от сегашните 285 хил. и да достигне 500 000 до края на 2020 година. Снимка: БГНЕС

325 телевизионни излъчвания, 239 билборда за период от 112 дни, 40 рекламни публикации в пресата, 40 000 000 импресии онлайн, 140 журналисти, „влюбени“ в България, и 6 000 000 британци – телевизионни зрители, изживели магията на България.

Това са фактите от финалните кадри, с които завършва видеофилмът с резултатите от кампанията на МИЕТ за популяризиране на България на британския пазар.

„Чрез лични преживявания на британски туристи рекламната кампания проговори на езика на обикновения британец, разказа неговата история и представи вълшебната България през погледа му. Това е първата интегрирана рекламна кампания за България на туристически пазар Великобритания. Той е стратегически за нас, защото е на второ място в света като генериращ пазар“, заяви зам.-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на заключителната пресконференция по проекта „Провеждане на рекламна кампания на пазар Великобритания“, съобщиха от МИЕТ.

Стартът на рекламната кампания във Великобритания беше обявен с три откриващи пресконференции – в Лондон, Глазгоу и Бирмингам.

Българските посланици говореха на хората и от 239 билборда в Лондон, Южна Англия и Шотландия. Кампанията продължи с медийна среща, уъркшоп и събитие за туроператорите по време на световното туристическо изложение World Travel Market в Лондон.

Присъстваха повече от 60 журналисти от влиятелни британски медии, сред които представители на водещите туристически издания ABTA Magazine, Travel Weekly, Food and Travel Magazine,National Geographic Traveller, Good Ski Guide и Evening Times, Guardian, Sunday Times, Sunday Telegraph и други. Кампанията получи невероятен отзвук в британските медии.

Излязоха публикации и интервюта в най-влиятелните британски издания за туризъм – Travel Weekly, National Geographic Traveller, ABTA, Travel Bulletin. Бяха излъчени предавания на живо от България в BBC radio.

Sky News включи репортаж за България в бизнес емисията си. Редица британски сайтове отразиха събитията за България в поредица от публикации.

С реализацията на проекта МИЕТ очаква посещаемостта на британските туристи в България да се увеличи почти двойно от сегашните 285 хил. и да достигне 500 000 до края на 2020 година.

ђеклама:
Разпечатай | Изпрати
» Напиши статия и ти
Още по темата:
Тагове:
Реклама:
Реклама: