Бизнесът инвестира повече в екоимидж, не в реална екология

Бизнесът инвестира повече в екоимидж, не в реална екология
Бизнесът инвестира повече в екоимидж, отколкото в реални действия за опазване на околната среда. Снимка:www.fantom-xp.com
A A+ A++ A

“Бизнесът инвестира повече в екоимидж, отколкото в реални действия за опазване на околната среда”, заяви в интервю за “Дарик”-радио Стоян Фълджийски от фондация „Тайм”, съобщи darikfinance.bg.

По думите му, сред най-сериозните проблеми на предприемачите са мотивацията на служителите защо да изхвърлят разделно боклука, или да изгасят лампата, когато няма никой в помещението. Старата техника също е проблем, тъй като в много от офисите на българските фирми тя не се подменя, а новите технологии са по-екологосъобразни.

„В същност реално, дали разбираме, какво означава това да си “зелен” и дали имаме ежедневни добри практики в работата – са различни неща. Моето мнение е, че по-скоро инвестираме в зелен имидж, отколкото в зелени практики”, споделя Фълджийски.

Той препоръча, ако близо до офиса или дома ни няма контейнери за разделно събиране на боклук, ние да събираме хартията и пластмасата отделно и така да ги изхвърляме в общия контейнер. По този начин те няма да се замърсяват и след това могат да бъдат разделени.

#техника #зелени #контейнер

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Околна среда
Последно от Околна среда

Всички новини от Околна среда »

Акценти

Инбет Казино