Мрежата завря! Популярни лица в ПОТРЕС от реклама с „някоя си Ивка”: Долнопробно!

Мрежата завря! Популярни лица в ПОТРЕС от реклама с „някоя си Ивка”: Долнопробно!

Снимка: Instagram.com/ivkabeibe

A A+ A++ A

„На тази марка сладоледи повечето реклами са ужасни. Абсолютна простащина!“ Така сподели познатата ни на всички говорителка на „Новините“ Лиляна Боянова относно нашумяла реклама по телевизиите и билбордите за нещо безобидно - сладолед.

Проблемът е, че тонът на рекламата е, меко казано, провокативен. Рекламно лице на кампанията е не коя друга, а Ивка Бейбе - скандалната звезда на младото поколение, известна със своя открит сексуален живот и умението да задава неудобни въпроси. Чернокоската е застанала нахакано и си показва силикона в цялата му прелест. Освен че гледа съблазнително в камерата, това, което подлуди България, е лозунгът, който Ивка обявява: „Най го обичам, преди да свърши...“.

Снимка: Instagram.com/ivkabeibe

Думите подвеждат, като първоначалната мисъл е за с*кс, но се има предвид за края на фунийката на сладоледа. Разбира се, този девиз е направен нарочно, за да привлече окото на всеки един зрител на рекламната пауза, минувач или шофьор.

Лиляна Боянова, както и много други известни личности са в абсолютен потрес от рекламата, тъй като сладоледът таргетира семействата с деца и да се правят почти порнографски намеци към малките със сигурност ще разяри всеки един родител. Други звезди също изразиха възмущение.

Андреа Банда Банда и рапърът Боро Първи не са съгласни с идеята, че „няма лоша реклама“. „Не уважавам хора, които мислят по този начин“, признава си Банда Банда, а Боро смята, че няма как като си в лоша светлина, ще можеш да се продадеш на хората.

Ергенката Микаела от миналия сезон на „Ергенът“ пък се ядосва, че са вдигнали цената на сладоледа. „Затова ли стана по-скъп? Да инвестират в малоумен маркетинг и да ни развалят детските спомени“, риторично задава въпрос и добави: „Има една дума, която описва много от рекламите и популярни лица в България - Долнопробно!“.

Някои си направиха също шега, че след тази изцепка в маркетинга хората ще искат да върнат рекламите за казина, които съвсем скоро ги забраниха със закон да ги излъчват по телевизията.

Снимка: Instagram.com/ivkabeibe

Рекламното лице на кампанията Ивка Бейбе също се изказа относно нападките: „Светът е заобиколен с провокация. И вие, и децата ви винаги ще бъдете заобиколени от нея. Рекламата, която ви залива ежедневно, е направена с цел да стимулира неврони в мозъка ви, за да може да вземете по-бързо решение за покупка. Силно вярвам, че вие и децата ви ще живеете в едно утопично бъдеще без провокация и без реклама, но ако това, за което говоря, се състои, доста голям сегмент от вашите професии най-вероятно ще бъде ненужен за човечеството. Като човек, който се занимава с реклама, бих искала да кажа, че без значение дали ви харесва или не, провокацията ще продължи да съществува. Яжте си, пийте си и си ближете сладоледа“, коментира нахаканата интернет звезда.

Децата на Кобрата заченати ин витро с материал от брат му Тервел?

Славчо Пеев остави родата без наследство - нямал нито пари, нито моти

Камата ще става и "мъжки" дядо, щерка му Христина ражда от богат венецуелец (ВИДЕО)

Невена Цонева проговори за раздялата със Слави и за езотеричното си предаване

Джино завлякъл десетки хора с пари?

В преживявяния, близки до смъртта: Бг знаменитости видели Бога, дал им втори шанс за живот на земята

Ново 20! Галена Великова влиза в политиката след "Dancing Stars"

Никога не правете тези неща пред огледалото!

#Ивка Бейбе

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Лайфстайл
Последно от Лайфстайл

Всички новини от Лайфстайл »

Акценти

Анкета

Ще състави ли правителство?