206337 статии       |       409 интервюта       |       1527 снимки       |       38125 абоната       |      
USD 1.68562| EUR 1.95583| GBP 2.31788|
In English На русском

КЛЮЧОВИ ДУМИ ДНЕС:   ПротестиКоронавирусБрекзитПо ваш сигналПарламентарни Избори 2021

Размер на шрифта:   

Карлос Слим придобива 21% от собственика на „М-Тел“

15 юни 2012, петък / 15:48; Коментари: 0
Send to Kindle
Карлос Слим придобива 21% от собственика на „М-Тел“

Мексиканският магнат Карлос Слим ще придобие 21% от дяловете на австрийската телекомуникационна компания „Телеком Австрия“ АГ, която е собственик и на българския оператор „Мобилтел“.

Компанията му „Америка Мобил“ САБ придобива акциите от частния инвеститор Рони Печик, който заедно с египетския си партньор Нагиб Сауирис държеше близо една чертвърт от австрийския телеком, пише на сайта на американския концерн.

Контролираната от мексиканския милиардер Карлос Слим „Америка Мобил“ придоби 5% от австрийския телеком в петък, а останалите 16% ще бъдат придобити през годината, след като надзорните органи дадат разрешение за сделката, уточнява „Америка Мобил“ в писмото си до мексиканския борсов регулатор. Със закупения 5% дял „Америка Мобил“ вече притежава 6,7% от „Телеком Австрия“.

„Америка Мобил“ пише, че с днешната сделка става дългосрочен стратегически партньор на Telekom Austria и създава атрактивно присъствие в Средна и Източна Европа. „Америка мобил“ очаква „да създаде конструктивна връзка“ с останалите акционери и е оптимист за бъдещето на дружеството. Рони Печик ще остане вицепрезидент на Надзорния съвет на компанията.

„Америка Мобил“ е най-големият мобилен оператор в Северна и Южна Америка и е представен в 18 държави в Латинска Америка, Карибите и САЩ в сферата на фиксираните и мобилните телефони и интернет. Той има 246 милиона мобилни абоната и 60 милиона фиксирани абоната в Северна и Южна Америка.

„Телеком Австрия“ оперира в Австрия, Словения, Хърватия, Македония, България, Беларус, Сърбия и Лихтенщайн. Както през миналата година, така и през това тримесечие компанията понесе масивна загуба заради хиперинфлацията в Беларус. Това натовари общите оперативни резултати с 38 млн. евро. Компанията има 20.3 милиона мобилни абонати и 2.6 милиона абонати на фиксирани услуги.

ђеклама:
Разпечатай | Изпрати
» Напиши статия и ти
Реклама:
Реклама: