Българският туризъм ухажва британските медии

Българският туризъм ухажва британските медии
Красивата българска природа заедно с по-нови форми на туризма ще са акцент в туровете за британските медии. Снимка: wallpaperstravel.com
A A+ A++ A

На 14 ноември, понеделник, ще стартира първият от трите тура за британски журналисти, организирани от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма за популяризиране на България като туристическа дестинация.

Петдневните обиколки са част от рекламната кампания за България на традиционно важния за българския туризъм британски пазар, която започна с пресконференция в Лондон на 18 октомври.

МИЕТ вече организира подобни обиколки за журналисти от Германия, Австрия и Испания.

Първият тур е под надслов „Римски амфитеатри, превъзходни вина и красиви планини“ и ще отведе шестима журналисти от влиятелни британски медии на пътешествие до наситени с история и култура райони на страната.

Вторият тур е също с шестима британски журналисти и ще стартира на 21 ноември. Той е с водеща тема „Раят на голфъра и средновековна атмосфера“.

Програмата е с акцент върху бързоразвиващите се нишови туристически продукти на България – голф, СПА и уелнес. Включено е посещение до едни от най-добрите голф игрища у нас – край Правец и Калиакра.

Последният тур ще се проведе през декември и ще поведе 12 британски журналисти на необичайно пътешествие под надслов „Древни манастири и модерни ски и СПА курорти“. Негов акцент са ски инфраструктурата и възможностите за зимен отдих.

#МИЕТ #Министерство на икономиката #туризъм #спа #голф #журналисти #медии #Великобритания #британци

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Туризъм
Последно от Туризъм

Всички новини от Туризъм »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници