Българският туризъм ухажва британските медии
На 14 ноември, понеделник, ще стартира първият от трите тура за британски журналисти, организирани от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма за популяризиране на България като туристическа дестинация.
Петдневните обиколки са част от рекламната кампания за България на традиционно важния за българския туризъм британски пазар, която започна с пресконференция в Лондон на 18 октомври.
МИЕТ вече организира подобни обиколки за журналисти от Германия, Австрия и Испания.
Първият тур е под надслов „Римски амфитеатри, превъзходни вина и красиви планини“ и ще отведе шестима журналисти от влиятелни британски медии на пътешествие до наситени с история и култура райони на страната.
Вторият тур е също с шестима британски журналисти и ще стартира на 21 ноември. Той е с водеща тема „Раят на голфъра и средновековна атмосфера“.
Програмата е с акцент върху бързоразвиващите се нишови туристически продукти на България – голф, СПА и уелнес. Включено е посещение до едни от най-добрите голф игрища у нас – край Правец и Калиакра.
Последният тур ще се проведе през декември и ще поведе 12 британски журналисти на необичайно пътешествие под надслов „Древни манастири и модерни ски и СПА курорти“. Негов акцент са ски инфраструктурата и възможностите за зимен отдих.
Още по темата:
- » Туристическият бранш настоява за удължаване на работните визи от трети страни
- » Наводнения за половин милиард във Великобритания
- » Десетки хотели по морето отварят още на 1 май