Колко пари даде кабинетът на медиите за реклама на европрограми
Справка на Министерския съвет за изплатени средства по договори с медии по Комуникационните планове на Оперативните програми и Програма за развитие на селските райони, сключени в периода 1.06.2013 – 2.04.2014 г., показва, че почти всички медии са получили европари. Правителството на Пламен Орешарски е отделило 6,2 млн. лева за реклама на европрограмите в медиите. От тях около 4,5 млн. са по договори, сключени преди мандата на това правителство.
Най-много средства за популяризиране на европейските програми от юни м.г. до сега са предвидени за Дарик - 312 000 лева, от които 60 000 още не са изплатени. Следват ТВ7 с 297 000 лева, част от които също не са изплатени, Нова телевизия с 222 000 лева и Би Ти Ви с около 210 000 лева.
Сумите за реклама на политиките на ЕС са изплатени на медиите по комуникационните стратегии на програмите за конкурентоспособност, развитие на човешките ресурси, административен капацитет, регионално развитие, транспорт, околна среда, развитие на селските райони.
Още по темата:
- » Над 1 130 700 лв. са похарчили партиите за реклама в медиите
- » Румен Радев: Трябва да да е ясна реалната собственост на частните
- » България се изкачи с 20 места в Индекса за свобода на медиите