Български вина се рекламират в САЩ, Китай и Швейцария
Европейската комисия одобри поредната промоционална програма с българско участие – „Междудържавна програма за промоция на вина в трети страни (Швейцария, САЩ и Китай)“, съобщиха от Министерството на земеделието и храните.
Програмата е българо-гръцка и е подадена съвместно от Националната лозаро-винарска камара и гръцката асоциация ENOABE, като целта й е популяризиране на български и гръцки качествени вина на пазарите на Швейцария, САЩ и Китай за срок от 3 години.
Одобрената на 28 юни 2012 г. промоционална програма е на стойност 4 633 737 евро.
Това е втората одобрена промоционална програма за вино и общо седма поред с българско участие, като обект на промоция досега са бяло саламурено сирене, кашкавал, кисело мляко, лютеница, печена белена капия, конфитюр от рози, мармалад от шипки и компот от праскови, качествени вина, добавя „Труд“.
Продуктите се рекламират на пазарите на Русия, Китай, Австралия, Бразилия, ОАЕ, САЩ, Швейцария, Украйна, Германия, Испания, Полша и Румъния, като общият бюджет на програмите надхвърля 25 млн. евро.
Още по темата:
- » Грандиозен скандал в Русия след ареста за злоупотреби на заместника на Шойгу
- » Докладът на САЩ за правата на човека в България: Корупция и проблеми с независимостта на съдебната система
- » Сътрудник на евродепутат е заподозрян в шпионаж в полза на Китай