Български вина се рекламират в САЩ, Китай и Швейцария

Български вина се рекламират в САЩ, Китай и Швейцария
Това е втората одобрена промоционална програма за вино и общо седма поред с българско участие. Снимка: БГНЕС
A A+ A++ A

Европейската комисия одобри поредната промоционална програма с българско участие – „Междудържавна програма за промоция на вина в трети страни (Швейцария, САЩ и Китай)“, съобщиха от Министерството на земеделието и храните.

Програмата е българо-гръцка и е подадена съвместно от Националната лозаро-винарска камара и гръцката асоциация ENOABE, като целта й е популяризиране на български и гръцки качествени вина на пазарите на Швейцария, САЩ и Китай за срок от 3 години.

Одобрената на 28 юни 2012 г. промоционална програма е на стойност 4 633 737 евро.

Това е втората одобрена промоционална програма за вино и общо седма поред с българско участие, като обект на промоция досега са бяло саламурено сирене, кашкавал, кисело мляко, лютеница, печена белена капия, конфитюр от рози, мармалад от шипки и компот от праскови, качествени вина, добавя „Труд“.

Продуктите се рекламират на пазарите на Русия, Китай, Австралия, Бразилия, ОАЕ, САЩ, Швейцария, Украйна, Германия, Испания, Полша и Румъния, като общият бюджет на програмите надхвърля 25 млн. евро.

#вина #САЩ #Китай #Швейцария #Министерството на земеделието и храните #Националната лозаро-винарска камара #Русия #Австралия #Бразилия #ОАЕ #Украйна #Германия #Испания #Полша #Румъния

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Земеделие
Последно от Земеделие

Всички новини от Земеделие »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници