Брандове забраняват реклами, създадени от изкуствен интелект

Брандове забраняват реклами, създадени от изкуствен интелект

Генерирано с ИИ

A A+ A++ A

Различни брандове вече забраняват реклами, създадени от изкуствен интелект. Тази новина коментира футурологът доц. д-р Мариана Тодорова в предаването "Сценарий от бъдещето" на Радио "Фокус" с водещ Ива Дойчинова.

Масово маркетингови агенции използват изкуствен интелект за генериране на рекламно съдържание. В резултат компаниите, които възлагат създаването на реклама, постепенно започват да получават сходно съдържание заради еднаквата стилистика, на която стъпва изкуственият интелект. "Това пренасищане води да не могат да се отграничат и идентифицират спецификите и уникалността на отделните продукти. Те потъват, стават незабележими, защото всичко става едно и също", обясни доц. Тодорова.

Някои компании са изразили притесненията си, че тяхното съдържание ще участва в обучението на изкуствен интелект, и това ще застраши тяхната фирмена тайна за дизайна на продуктите, за процесите, които се случват, и ще отвори вратата на конкуренцията.

Забраната за използване на изкуствен интелект има и друга причина – солидарност с художниците, артистите и всички хора на изкуството, допълни Мариана Тодорова. "С риск нещата да не са толкова изпипани, съвършени и модернистични, те са казали, че не искат да ползват този краен резултат и че искат да запазят своята интелектуална собственост и интелектуалната собственост на техните партньор", поясни тя.

#изкуствен интелект #реклами

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници