Рекламират дестинацията Дунав

Рекламират дестинацията Дунав
Държавите по поречието на Дунав се обединиха в промотирането на реката като туристическа дестинация. Снимка: БГНЕС
A A+ A++ A

Държавите по протежението на река Дунав се обединиха в обща кауза да промотират туристическата дестинация Дунав.

В представителството на провинция Баден-Вюртенберг се проведе дискусия за развитие на туризма в този регион в рамките на световното туристическо изложение ITB Берлин, предаде БГНЕС.

Сред 14-те страни – участнички в инициативата, бе и България, представена от зам.-министъра на туризма Иво Маринов.

София се подготвя за домакинство на среща на координаторите в края на април, съобщи Маринов.

„Чрез Дунавската стратегия ще се опитаме да позиционираме региона като атрактивна и модерна дестинация за туризъм“, каза още Маринов.

Основните цели на страните участници са развитието на бранда „Дунав“ и хармонизирането на системата за статистически анализи и мониторинг на туристическата дейност.

Съвместните туристически маршрути „Пътят на римските императори“ и „Пътят на виното“ също бяха обсъдени на срещата.

#Дунав #туристическа дестинация #промотиране

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Туризъм
Последно от Туризъм

Всички новини от Туризъм »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници