Рекламират дестинацията Дунав
Държавите по протежението на река Дунав се обединиха в обща кауза да промотират туристическата дестинация Дунав.
В представителството на провинция Баден-Вюртенберг се проведе дискусия за развитие на туризма в този регион в рамките на световното туристическо изложение ITB Берлин, предаде БГНЕС.
Сред 14-те страни – участнички в инициативата, бе и България, представена от зам.-министъра на туризма Иво Маринов.
София се подготвя за домакинство на среща на координаторите в края на април, съобщи Маринов.
„Чрез Дунавската стратегия ще се опитаме да позиционираме региона като атрактивна и модерна дестинация за туризъм“, каза още Маринов.
Основните цели на страните участници са развитието на бранда „Дунав“ и хармонизирането на системата за статистически анализи и мониторинг на туристическата дейност.
Съвместните туристически маршрути „Пътят на римските императори“ и „Пътят на виното“ също бяха обсъдени на срещата.
Още по темата:
- » Част ли е река Дунав от водния Шенген?
- » Шок! Хищна скарида мистериозна се засели в р. Дунав (ВИДЕО)
- » Русенски рибари уловиха скариди във водите на Дунав