България и Румъния заедно изкушават китайски туристи

България и Румъния заедно изкушават китайски туристи
Възможностите за това са били обсъдени на среща между зам.-министрите с ресор туризъм на двете държави Иво Маринов (на снимката) и Кристиян Бархалеску. Снимка: БГНЕС
A A+ A++ A

България и Румъния обмислят да рекламират общи туристически продукти в Китай.

Възможностите за това са били обсъдени на среща между зам.-министрите с ресор туризъм на двете държави Иво Маринов и Кристиян Бархалеску по време на Световното туристическо изложение World Travel Market 2012 в британската столица Лондон, съобщиха от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма.

Общото представяне на София и Букурещ пред китайските туристи ще бъде рамките на Дунавската стратегия, по която двете съседни държави са съкоординатори за оперативна ос 3 (туризъм, култура и мултикултурен диалог).

Иво Маринов и Кристиян Бархалеску се договориха България и Румъния да подготвят общи презентации за изложението в Шанхай, което ще се проведе от 13 до 18 ноември.

В първия ден на лондонското експо Иво Маринов похвали България в свое интервю, като подчерта отличните природни условия за хората, които търсят приключения, екстремни преживявания или спортът е част от тяхното ежедневие.

„България има традиции в организирането на престижни спортни състезания, които привличат допълнително туристи," каза той пред „Евроспорт" и даде пример с тенис турнира на шампионките в София.

По-рано Иво Маринов участва в официалната церемония за откриването на 33-то Световно туристическо изложение World Travel Market 2012. Експото е под патронажа на Световната организация по туризъм.

В най-голямата специализирана борса за професионалисти, която продължава до 8 ноември в изложбения център ExСel, се включиха близо 5 200 изложителя от 182 страни.

България се представя на изложението в зала „Европа и Средиземноморие" с национален щанд от над 290 кв. метра. Той е организиран от МИЕТ съвместно с 25 туристически фирми и общините, кандидатстващи за куртурна столица на Европа 2019 г.

Тази година посланието на българското участие в Лондон е „България – неповторима и различна".

#World Travel Market 2012 #Лондон #България #Румъния #Китай #Турнир на шампионките

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Туризъм
Последно от Туризъм

Всички новини от Туризъм »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници