Стадионът на Барселона вече има ново име

Стадионът на Барселона вече има ново име
A A+ A++ A

Стадионът на Барселона „Камп Ноу“ вече ще носи името „Спотифай Камп Ноу“ като част от новия мегаспонсопрски договор и сътрудничеството между каталунците и шведската компания Spotify.

Споразумението, одобрено и подписано от Съвета на директорите на Барселона, подложи на ратификация на извънредното събрание на акционерите, което ще се проведе на 3 април, в електронен формат. Клубът скоро ще предостави всички организационни подробности.

Стратегическото сътрудничество, за което Spotify ще стане основен партньор на Барселона от сезон 2022/23, предвижда дългосрочно споразумение за правата върху името на стадиона, което ще започне да се нарича „Спотифай Камп Ноу“ от юли 2022 година и ще бъде удължено с амбициозното преустройство на „Камп Ноу“, като част от „Еспай Барса“. Този проект ще превърне съоръженията и околностите на стадиона в ново забавление от световна класа, отворено за град Барселона.

Споразумението между Барселона и Spotify е първото по рода си за клуба и обединява света на музиката и футбола като същевременно предлага глоблана сцена за играчи и артисти на стадион „Спотифай Камп Ноу“, който ще създава нови възможности за свързването на феновете по целия свят. Сътрудничеството също така обединява името на главния партньор в екипировката на мъжкия и женския отбор, като част от ангажимента на двете организации да насърчават и подкрепят таланта и разнообразието, както настоящите, така и на бъдещите поколения.

Сътрудничеството със Spotify също е част от стратегическа цел на клуба за активно търсене на партньори, които споделят ценностите и философията, които определят неговата марка и в същото време му позволяват да поддържа статута си на глобален еталон, в рамките на и извън него, сфера във все по-конкурента среда.

„Много сме горди, че може да обявим новаторски съюз като този със световноизвестна организация като Spotify. Този съюз ще ни позволи да продължим да доближаваме клуба до феновете и да ги накараме да се чувстват още повече част от семейството на Барселона чрез уникални преживявания, които ще ни позволят да комбинираме забавление и футбол, което прави възможно да достигнем до повече хора по света едновременно“, коментира президентът на Барселона Жоан Лапорта.

„Това е партньорство, с което продължаваме да правим стъпки напред в тази нова ера, която започнахме и която демонстрира още веднъж иновативния характер и постоянно подобрение, които характеризират Барса и които го превърнаха в уникален клуб в света“, добави Лапорта.

#Барселона

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай