Министерство и браншовици в спор за тунела при Кресна

Министерство и  браншовици в спор за тунела при Кресна
Транспортното министерство и браншовите организации спорят за икономическата ефективност на тунела при Кресна. Снимка: www.skyscrapercity.com
A A+ A++ A

„Тунелът при Кресненското дефиле е най-скъпото решение, но e и най-доброто от гледна точка на околната среда“, коментира изпълнителният директор на Национална компания „Стратегически инфраструктурни проекти“ Асен Антов по повод атаките на браншовите организации от строителството и пътната безопасност, че съоръжението е икономически необосновано.

В Сандански се проведе семинар за обектите, които ще бъдат финансирани по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ за новия програмен период 2014-2020 г. На брифинга присъства и министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Данаил Папазов.

Дългият близо 15 км тунел ще струва 1,5 млрд. лв., а алтернативното трасе, одобрено през 2001 г., е на два пъти по-ниска стойност, твърдят от Камарата на строителите. Подземното съоръжение е част от Лот 3 на магистрала „Струма“ - от Благоевград до Сандански. Изграждането му трябва да приключи най-късно до 2022 г., обясни Папазов.

#Асен Антов #трасе #Данаил Папазов #обекти #Струма #Благоевград #Сандански

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Транспорт
Последно от Транспорт

Всички новини от Транспорт »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници