Министерство и браншовици в спор за тунела при Кресна
„Тунелът при Кресненското дефиле е най-скъпото решение, но e и най-доброто от гледна точка на околната среда“, коментира изпълнителният директор на Национална компания „Стратегически инфраструктурни проекти“ Асен Антов по повод атаките на браншовите организации от строителството и пътната безопасност, че съоръжението е икономически необосновано.
В Сандански се проведе семинар за обектите, които ще бъдат финансирани по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ за новия програмен период 2014-2020 г. На брифинга присъства и министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Данаил Папазов.
Дългият близо 15 км тунел ще струва 1,5 млрд. лв., а алтернативното трасе, одобрено през 2001 г., е на два пъти по-ниска стойност, твърдят от Камарата на строителите. Подземното съоръжение е част от Лот 3 на магистрала „Струма“ - от Благоевград до Сандански. Изграждането му трябва да приключи най-късно до 2022 г., обясни Папазов.
Още по темата:
- » Земетресение край Благоевград
- » Обраха заложна къща в Благоевград (ВИДЕО)
- » Зверство! Дядка-таксиджия блудствал с 4-годишно момиченце, кътал видео и снимки на невръстни