Омбудсманът на ЧЕЗ е получил над 200 жалби
202 жалби и сигнали са подадени досега към омбудсмана на ЧЕЗ Радослав Димитров, съобщи БТА.
Електроразпределителното дружество въведе тази длъжност миналия месец след масовите протести на хора заради високите им сметки за ток в края на миналата година.
„Петдесетина от жалбите вече са разгледани по същество и е върнат отговор. Най-често хората се оплакват от високите сметки за ток през декември и януари", каза Димитров на среща в Центъра за обслужване на клиенти в Перник, организирана от електроразпределителното дружество.
По думите му в тези случаи ще бъдат извършвани допълнителни проверки, като ще бъдат инспектирани електромерите на място за съответствие на техните характеристики и изходящата линия.
Радослав Димитров се срещна и с кметовете на населени места в община Перник.
Енергийният омбудсман заяви категорично, че надписване на ток няма, но абонатите трябва да подобрят културата си на потребление.
Още по темата:
- » Изкопни дейности в Перник предизвикаха свличане до жилищна сграда
- » Бащата на Сашко: Напълно разбирам как се чувстват родителите, но Ивана може нарочно да се крие
- » Сашко от Перник е гений по математика