Омбудсманът на ЧЕЗ е получил над 200 жалби

Омбудсманът на ЧЕЗ е получил над 200 жалби
Енергийният омбудсман е категоричен, че надписване няма, но абонатите трябва да подобрят културата си на потребление. Снимка: БГНЕС
A A+ A++ A

202 жалби и сигнали са подадени досега към омбудсмана на ЧЕЗ Радослав Димитров, съобщи БТА.

Електроразпределителното дружество въведе тази длъжност миналия месец след масовите протести на хора заради високите им сметки за ток в края на миналата година.

„Петдесетина от жалбите вече са разгледани по същество и е върнат отговор. Най-често хората се оплакват от високите сметки за ток през декември и януари", каза Димитров на среща в Центъра за обслужване на клиенти в Перник, организирана от електроразпределителното дружество.

По думите му в тези случаи ще бъдат извършвани допълнителни проверки, като ще бъдат инспектирани електромерите на място за съответствие на техните характеристики и изходящата линия.

Радослав Димитров се срещна и с кметовете на населени места в община Перник.

Енергийният омбудсман заяви категорично, че надписване на ток няма, но абонатите трябва да подобрят културата си на потребление.

#ЧЕЗ #Перник #Радослав Димитров

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Енергетика
Последно от Енергетика

Всички новини от Енергетика »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници