ЧЕЗ: Разбираме недоволството на хората, нека подават жалби
Електроразпределителното дружество ЧЕЗ, което оперира в Западна България, призова недоволните си клиенти да подадат жалби, защото това е единственият начин да бъде извършена проверка.
Монополистът изрази разбиране с недоволството на хората и подчерта като свой приоритет възстановяването на доверието към услугите на компанията.
В интервю за ТВ7 изпълнителният директор на дружеството Кремена Стоянова обясни, че през изминалата седмица са проведени консултации между ЧЕЗ, гражданите, Министерството на икономиката и енергетиката и енергийния регулатор.
„Вървим по пътя, който начертахме миналата седмица – разсрочено плащане, проверка на всяка една сметка за ток и ясни послания към нашите потребители“, добави Кремена Стоянова.
За осигуряване на разсрочено плащане на високите сметки и проверки на електромерите се договориха представителите на ЕРП-тата с енергийния министър Делян Добрев и министъра на финансите Симеон Дянков на извънредна среща в неделя.
Кремена Стоянова увери, че служителите на ЧЕЗ са обучени да реагират при всякакви специфични ситуации и за всеки подаден сигнал ще бъде намерено решение, като сигнали за сгрешени сметки могат да се подават и от потребители, които живеят под наем.
Още по темата:
- » Евростат: България е с втория най-евтин ток за бита в ЕС през втората половина на 2023 г.
- » Топлофикация София въвежда дистанционна резервация за посещение в клиентски център
- » Скоро отпада нощната тарифа за тока – какво губим