"Ние, потребителите": Внимавайте при наемане на чадър и шезлонг, не трябва да са в комплект

"Ние, потребителите": Внимавайте при наемане на чадър и шезлонг, не трябва да са в комплект

pixabay

A A+ A++ A

Ако резервирате в последния момент дълъг уикенд на морето през август, имайте предвид, че на някои места не можете да запазите по-малко от пет нощувки. Това намалява възможностите, от които хората могат да избират, а в съчетание с притискането от времето, съществува риск да вземат икономически неизгодно за тях решение.

Предупреждението идва от основателя на онлайн платформата „Ние, потребителите“ Габриела Руменова. В ефира на „Дарик Кафе“ тя обърна внимание на туристите, които ще закупят туристически услуги в пакет, който включва и ползването на чадър и шезлонги на плажа.

„Важно е предварително да попитат къде е този сет, защото се оказва, че в някои от случаите това е на последна линия. Тогава веднъж ще платят за услугата с покупката на пакета и втори път – ако желаят да са на по-предна позиция.“, обясни специалистът.

Руменова обобщи най-често срещаните некоректни практики до момента: отдаване под наем на чадъри и шезлонги задължително в комплект, подвеждащо представяне на цените на хранителни продукти от крайбрежи витрини, банкомати с такси за превалутиране и проценти от изтеглените суми без предварителна яснота за клиентите.

„Ако в процеса на теглене става ясно колко ще ни струва, то отново не е коректно, защото потребителят е напрегнат – картата му е в устройството, той няма достатъчното време и спокойствие да възприеме това, което му се дава на екрана, да го осмисли, а още по-малкото пък да потърси други възможности и да сравни с тях.“, коментира експертът.

Относно споделените в социалните мрежи примери от недоволстващи туристи, тя каза, че акцентът трябва да е върху самите търговски практики при предлагането на различните стоки и услуги.

„Има най-различни възможности дори и в рамките на един курорт, а хората са свободни да изберат кое заведение или място за развлечение да посетят, според търсенията и възможностите си. За да не се стига до разочарования, най-важното е предварително да се информираме за условията – кое колко ще струва и дали след предплащане действително ще можем да го ползваме“, каза още Руменова.

Остава актуална препоръката преди резервация да проверяваме за наличието на категоризация на мястото за настаняване или средството за подслон и преди каквато и да било покупка да преглеждаме отзивите от предишни посетители, като следим за автентичността на оставените оценки и коментари.

#чадър

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Туризъм
Последно от Туризъм

Всички новини от Туризъм »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници