3 храни, които компрометират имунната система

3 храни, които компрометират имунната система
A A+ A++ A

Начинът на живот и хранителните навици оказват сериозно влияние върху това колко добре имунната ви система може да ви предпази от болести и колко бързо се възстановявате. В допълнение към съня, упражненията и намаляването на стреса, съдържанието на хранителни вещества в храните, които ядете, може да направи голяма разлика в това колко добре сте подготвени да се борите с болестите.

Консумирането на плодове, зеленчуци, пълнозърнести храни, протеини, ядки и семена поддържа имунната ви система в добро състояние, за да ви предпази, когато имате най-голяма нужда. Най-просто казано, лошите хранителни навици могат да ви разболеят.

Разбира се, има редица храни и напитки с много ниска хранителна стойност и прекаляването с тях е тясно свързано със затлъстяването, диабета и други хронични заболявания. Същите тези храни могат да компрометират имунната ви система и способността ѝ да ви поддържа здрави.

Ето трите неща, които трябва да избягвате, за да поддържате имунната си система активна:

1. Газирани напитки

2382944

Подсладените със захар газирани напитки не доставят нищо друго на организма освен празни калории. Освен че допринася за затлъстяването и свързаните с него хронични заболявания, които са свързани с потисната имунна система, прекомерната консумация на захар може също така да увеличи възпалението и да компрометира способността на човек да се бори с болестите.

2. Алкохолни напитки

2382945

Добавете отслабена имунна система към дългия списък от причини за избягване на прекомерната консумация на алкохол. Прекомерната консумация на алкохол може да доведе до спад в способността на тялото ви да се бори с болестите и също така може да ви направи податливи на пневмония и други белодробни заболявания, по-бавно зарастване на рани и бавно възстановяване.

3. Замразени готови ястия

2382943

Всички страдаме от липса на време, което ни кара да прибягваме към храни, които се приготвят бързо, често замразени готови ястия. Съдържанието на натрий, захар, наситени мазнини и рафинирани въглехидрати в тези храни е високо, за сметка на малко хранителни вещества и фибри. Избирайте прясна и свежа храна, за да имате силна имунна система, просто е!

#имунитет

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Анкета

Повлия ли инфлацията на джоба ви?