България вече рекламира туризма си на летище „Франкфурт“

България вече рекламира туризма си на летище „Франкфурт“
Рекламата на летище „Франкфурт“ е един от най-добрите начини за популяризиране на българския туризъм сред хора от различни точки на земното кълбо, уверяват от МИЕТ. Снимка: ЕПА/БГНЕС
A A+ A++ A

Рекламна кампания за България като туристическа дестинация стартита на 17 септември на летището във Франкфурт - едно от най-големите в Европа и второ по натовареност на континента.

Кампанията, която ще продължи един месец, се провежда съвместно с оператора на летището - „Фрапорт туин стар еърпорт мениджмънт“, който в България оперира летищата във Варна и Бургас, съобщиха организаторите от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма.

Билбордове на теми „Море“, „Култура“ и „Еко“ представят страната като атрактивна дестинация пред милионите пътници и посетители на аеропорта, посочват от министерството.

Рекламата на летище „Франкфурт“ е един от най-добрите начини за популяризиране на българския туризъм сред хора от различни точки на земното кълбо, уверяват от МИЕТ.

Всеки месец през терминалите на аеропорта преминават над 4 млн. пътници от целия свят. Придружават ги още 1,5 милиона посрещачи, изпращачи и др., мотивират решението си от ведомството.

В съобщението не се посочва дали и каква сума плаща България за рекламната кампания.

#Билборд #МИЕТ #реклама #България

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Туризъм
Последно от Туризъм

Всички новини от Туризъм »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници