България вече рекламира туризма си на летище „Франкфурт“
Рекламна кампания за България като туристическа дестинация стартита на 17 септември на летището във Франкфурт - едно от най-големите в Европа и второ по натовареност на континента.
Кампанията, която ще продължи един месец, се провежда съвместно с оператора на летището - „Фрапорт туин стар еърпорт мениджмънт“, който в България оперира летищата във Варна и Бургас, съобщиха организаторите от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма.
Билбордове на теми „Море“, „Култура“ и „Еко“ представят страната като атрактивна дестинация пред милионите пътници и посетители на аеропорта, посочват от министерството.
Рекламата на летище „Франкфурт“ е един от най-добрите начини за популяризиране на българския туризъм сред хора от различни точки на земното кълбо, уверяват от МИЕТ.
Всеки месец през терминалите на аеропорта преминават над 4 млн. пътници от целия свят. Придружават ги още 1,5 милиона посрещачи, изпращачи и др., мотивират решението си от ведомството.
В съобщението не се посочва дали и каква сума плаща България за рекламната кампания.
Още по темата:
- » Кои са зоните с висок риск от земетресения у нас?
- » Българин покори световните и регионални първенства по алпийски сноуборд
- » Български килими на повече от век ще бъдат изложени в Париж