Facebook въвежда голяма промяна
Американската компания Facebook обяви, че въвежда голяма промяна в ползваната от над два милиарда потребители едноименна социална мрежа.
Занапред в основната рубрика "Новини" (News Feed) ще се отдава предимство на снимки и публикации на семейството и приятелите, за сметка на съдържанието, публикувано от търговски марки, медии, известни личности и други страници, освен ако то не бъде подсилено под формата на реклама, съобщиха Ройтерс и Франс прес.
Това е най-голямата стратегическа реформа на съдържанието през последните години в социалната мрежа. Нейният алгоритъм досега приоритизираше съдържание, което сложните й компютърни алгоритми преценяваха, че ще провокира потребителя да хареса или коментира.
Марк Зукърбърг, 33-годишният съосновател на компанията, написа вчера в профила си, че целта вече не е такава и вместо това Facebook ще помага на потребителите си да имат "по-смислени социални контакти".
"Когато въведем това, ще виждате по-малко публикации на фирми, марки и медии", каза той.
Още по темата:
- » Става забавно: Марк Зукърбърг предупреди потребителите да не правят скрийншоти на чатовете си
- » Изненада! Зукърбърг купи българска фирма
- » От кои зодии са най-богатите хора на света?