България – топ дестинация за лов на птица Додо и саблезъб тигър

България – топ дестинация за лов на птица Додо и саблезъб тигър
A A+ A++ A

Държавата на розите и киселото мляко отново доказа, че не знае как да се рекламира. За пореден път Министерството на туризма направи страната ни за смях, като се има предвид, че в няколко последователни правителства то не може да намери нито правилното ни туристическо лого, нито адекватна реклама на страната. Оставяме настрана грандиозния гаф на Президентството от началото на 2013 г., когато снимка на върховете Маруун Белс в планината Елк, Колорадо (САЩ), предизвика вълна от недоволство сред българските потребители на социалните мрежи, тъй като беше включена в клипа с първото новогодишно поздравление на президента Росен Плевнелиев.

И ето че пак показахме колко сме „боси“ по отношение на собствената си реклама. На завършилия в неделя фестивал "Зелени дни" в София е разпространявана като реклама на английски език брошура за лов и риболов, наред с други рекламни туристически брошури. Диплянката, която е с цел да привлече ловци от цял свят у нас, е сякаш направена за 15 минути със случайно подбрани картинки от интернет, без да има грам компетентност в представените за лов у нас видове. И всичко това – на впечатляващата стойност от 86 000 лева.

Един бърз поглед на брошурата показва изображение на кафява мечка - защитен вид, чието преследване се наказва с до 3 години затвор. В рекламния материал с официалното лого на България има още американски елен и пъстърва, нетипични за нашите географски ширини. И сякаш това не е достатъчно, ами в диплянката е записано още, че у нас целогодишно се ловува тур – говедо, което е ловувано за последен път през 17-ти век и е вече изчезнал вид.

На този фон може би най-находчиво ще бъде да рекламираме България с лов на птицата Додо или пък на саблезъбия тигър. Така, освен че маркетинговата ни стратегия ще е единствена и неповторима в света, но и може наистина да вдигне процента на туристи у нас. Все пак, кой не би искал да се снима с нелетящата птица, за която всички знаят, че е изчезнал вид? Така България ще се прочуе с находчиво мислене и скоростно усвояване на европейски средства. А мотото ни ще бъде „Страната, в която всичко е възможно“.

Докато някой някога не извика „Царят е гол!“ и лъжата, кражбата и посредствеността в сектора не бъдат заменени от коренно нов модел на реклама. Защото на българина му дойде до гуша от некомпетентност, при която някой е "усвоил" хиляди евро, без да има свършена работа.

Защото не са ни нужни изчезнали видове, които да са атракцион у нас. Трагикомичното в случая е, че ние си знаем красотите и богатствата, знаем си предимствата, но...само ние си ги знаем. В чужбина ни знаят със Стоичков и Бербатов, но кой ни знае историята, забележителностите, наистина привлекателните места за лов?...

#туризъм #реклама #лов #брошура

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Гледна точка
Последно от Гледна точка

Всички новини от Гледна точка »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници