Борисов: Проваленият форум в Катар преля чашата на Трайков
Проваленият бизнес форум в Катар е капката, която преля чашата за оставката на министъра на икономиката, енергетиката и туризма Трайчо Трайков, заяви премиерът Бойко Борисов.
Министър-председателят определи ситуацията около лошо проведения Българо-катарски икономически форум като „изключителна глупост”.
В сряда стана ясно, че нито един катарски бизнесмен не се е явил на бизнес форума в катарската столица Доха, където бяха представителите на сто български компании.
„Не трябваше да има сутринта обявен такъв форум. Цял ден медиите в България се упражняваха върху нас. Като тръгвам за срещата с емира, гледам – Трайков се пече на плажа. Посещението беше брилянтно организирано в Катар от Външно министерство, Ники Младенов се пече на бавен огън, как ще дойдат арабите в 10.00 часа на такъв форум, когато началникът им го няма“, обясни Борисов в сутрешния блок на БНТ.
„Много неща започнахме да правим с Трайчо Трайков – може би най-тежкото министерство: енергетика, икономика, туризъм. Вече три години все още сме само започнали. Ако трябва да сравним енергетиката в предишното правителство и сега, разлика няма. По много теми в икономиката изостанахме много“, каза още премиерът.
Според него нищо не е станало по-независимо и тепърва ще се правят първи копки тази година по интерконекторни връзки.
Темпото, с което работим, е такова, че за един мандат трябва да направим повече неща, отколкото другите са направили за два или три мандата, добави Борисов.
„Има капка, която прелива – това е икономическият форум в Катар. При едно брилянтно организирано от Външно министерство посещение в Катар в рамките на два дни, емир дойде на крака в хотела на нашия форум, с куп предложения и т.н. Защо трябваше да има откриване в 10.00 часа, как ще дойдат арабите, когато началникът им го няма“, каза още премиерът.
Още по темата:
- » ВИДЕО Борисов: Ще работя с ПП само при доминираща роля на ГЕРБ
- » Георги Георгиев от ГЕРБ: ПП превърнаха Столична община в банкомат!
- » ГЕРБ и ДПС предлагат забрана на рекламата на хазарт в медиите