Ето и резултатите на "Мтел" за първото тримесечие на годината

Ето и резултатите на "Мтел" за първото тримесечие на годината
A A+ A++ A

През първото тримесечие на 2014 г. клиентската база на "Мтел" намалява с 6,6% до 4,1 милиона абонати, сравнено с предходната година, което се дължи основно на намаление в броя на предплатените карти. Това показват данните от финансовите резултати на Telekom Austria Group за първата четвърт на годината. Приходите на оператора през периода са спаднали с 6,4% до 91,2 милиона евро. Сравнимата EBITDA спада с 5,8% до 37,1 милиона евро. Слаб спад от 6,1 евро до 6 евро се наблюдава през първото тримесечие и при средния месечен приход от абонат (ARPU), като това се дължи основно на регулаторна намеса. В доклада се посочва още, че пазарният дял на компанията е намалял до 38,5% при 41,1% преди година.

От цифрите става ясно, че ръстът на потребителите на мобилен широколентов интернет на "Мтел" за първото тримесечие на годината е с 33,9%. Увеличение се наблюдава и в броя на абонатите на цифрова телевизия, като те нарастват с близо 10% през разглеждания период. Средният месечен приход от линия за достъп (ARPL) се увеличава с 5,9% до 14,3 евро на годишна база. В началото на април телекомът удължи лиценза за своя наличен честотен спектър в честота 900MHz и 1,800MHz за още десет години срещу 30,6 милиона евро.

Пълният доклад на Telekom Austria Group може да намерите тук.
http://cdn1.telekomaustria.com/final/en/media/pdf/results-qu1-2014.pdf

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници