HTC се разделя с някои от висшите си мениджъри
HTC продължава да губи някои от висшите си мениджъри, след като наскоро от компанията си тръгна шефът на европейското подразделение Флориан Сейше, за да започне работа в Nokia. Преди дни своето напускане обяви в Twitter и Джейсън Гордън, който заемаше поста вицепрезидент за глобалните комуникации в компанията, а преди това от компанията си тръгнаха ключови служители като главния маркетинг мениджър Ребека Роуланд, директорът за дигитален маркетинг Джон Старкуедър и мениджърът за продуктови стратегии Ерик Лин.
Междувременно от The Verge пишат, че в редиците на тайванците вече не присъства и Куджи Кодера. Той дойде в HTC през лятото на 2010 г (http://www.mobilebulgaria.com/news/view.php?id=16717) и отговаряше за продуктовото портфолио на компанията. Според информацията известна вина за промените има и главният маркетингов мениджър Бен Хо, който планира връщането на дейностите за планиране и стратегически решения обратно в централата на компанията в Тайпе.
Някои източници са посочили и шефа на HTC Питър Чоу също като препятствие заради неговите изненадващи решения, противоречащи на дългосрочната стратегия. Например служители на компанията са го предупредили за потенциалните проблеми с доставките на компоненти за One и забавянето на продажбите му, но той е наредил работата по устройството да продължи. В момента компанията е разрешила проблема с недостиг на детайли и увеличава производството на телефона, но забавянето стопи преднината, която One щеше да има пред основния конкурент Samsung Galaxy S4.
В същото време продажбите на HTC First със софтуера на Facebook не вървят особено добре в Щатите и AT&T намали цената на телефона от 99 долара на 99 цента в стремежа си да стимулира търсенето му.
http://www.theregister.co.uk/2013/05/22/htc_exodus_bad_news/