Радослав Димитров е енергийният омбудсман на ЧЕЗ
Първият енергиен омбудсман на компаниите от Групата на ЧЕЗ в България е Радослав Димитров, доказан професионалист в областта на енергетиката и обслужването на клиенти, съобщиха от пресцентъра на електроразпределителното дружество.
Със създаването на енергиен омбудсман в ЧЕЗ клиентите ще могат да се обръщат към него винаги, когато се съмняват в коректното решаване на техните жалби, посочват от дружеството.
Омбудсманът ще приема предложения на потребителите как да бъде подобрено обслужването на клиентите и ще проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него, уверяват от ЧЕЗ.
Той запазва неутралитет както спрямо клиентите, така и спрямо дружествата от Групата ЧЕЗ и винаги взема предвид аргументите и на двете страни.
Когато спорът между клиента и дружеството от Групата на ЧЕЗ в България се решава по съдебен ред или с него се занимава Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, омбудсманът няма да се намесва. Ако вече е започнал проверка, тя се прекратява, се казва още в съобщението.
ЧЕЗ обявява ден на отворени врати за новосъздаденото звено енергиен омбудсман в сряда от 13.00 до 15.00 ч. в Центъра за обслужване на клиенти на пл. „Позитано“ 2А в столицата, съобщават от пресцентъра на дружеството.
Сигнали и предложения към енергийния омбудсман на ЧЕЗ могат да се подават на тел.: 028958450, факс: 028959770, електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или чрез писмо на адрес: гр. София 1000, ул. „Г. С. Раковски“ 140.
Още по темата:
- » Кои са зоните с висок риск от земетресения у нас?
- » Българин покори световните и регионални първенства по алпийски сноуборд
- » Български килими на повече от век ще бъдат изложени в Париж