Павлова дава 450 000 лв. на медийна агенция
Министерството на регионалното развитие и благоустройството е готово да даде 450 000 лева, за да може в българските медии да се появят „правилни факти“ за Оперативна програма „Регионално развитие“.
Ведомството обяви в петък обществена поръчка за „Избор на медия шоп, с цел осигуряване на достъпност, публичност и прозрачност на Оперативна програма „Регионално развитие“ (ОПРР), чрез високо тиражни печатни медии“, както съобщава „Държавен вестник“, съобщи БГНЕС.
От описанието става ясно, че „с изпълнението на заданието по настоящата обществена поръчка се цели в максимална степен да бъде коригирано съществуващото все още в общественото и медийното пространство изкривяване на информацията и неточното представяне на факти, свързани с изпълнението на ОПРР“.
Управляващият орган на програмата предвижда чрез избор на медийна агенция (обозначено по-горе като „медия шоп“), която да изпълнява функцията на посредник, да бъде осигурена възможност за работа с широк кръг от ежедневни и седмични, централни и регионални печатни издания.
Предвижда се регулярно да бъде подавана актуална и полезна информация от страна на Управляващия орган чрез медийната агенция/медия шопа към различните печатни издания, която да представлява интерес както за бенефициентите по програмата, така и за широката общественост, става ясно още от съобщението на министерството.
Паралелно с това ще бъде представян и напредъкът по изпълнението на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г.
Агенцията, която спечели обществената поръчка, ще трябва да извършва 3 основни дейности: медия планиране по отношение на печатни медии; подготовка, организиране и разпространение на публикации в печатните медии; анализи на публикациите, се казва още в съобщението.
Още по темата:
- » Втори опит: В ход е новата обществена поръчка за медицински хеликоптер
- » Фандъкова подскочи: Реагира на поста на Кирил Петков и обвиненията на Бонев
- » Обещано! Петков ще проверява ултра скъпо улично осветление в София