ЧЕЗ получило 1660 оплаквания за високи сметки само за седмица
1660 оплаквания за високи декемврийски сметки за ток са приети в електроразпределителното дружество ЧЕЗ само за първата седмица на февруари, сочат данните на дружеството.
От компанията уверяват, че всички получени сигнали са били обработени до края на работния ден в петък, 8 февруари.
Според статистиката най-много сигнали са подадени след 6 февруари, когато ЧЕЗ обяви, че е готова да разгледа всяко съмнение за неправомерно завишени сметки за декември и обеща да предлага възможности за разсрочване на плащането при открити нарушения, отбелязват още от енергото.
От началото на годината са приети общо 2002 сигнала и жалби за високи фактури. Най-много са подадени през центровете за обслужване на клиенти – 1003 броя за периода от 1 до 8 февруари и 288 за целия януари.
През денонощния телефон 0700 10 010 и през имейла zaklienta@cez.bg са заявени съответно 657 броя през февруари и 54 броя през януари.
Вълна от протести срещу високите цени на тока заля цялата страна от началото на февруари. Хората се оплакват, че сметките им се увеличават главоломно, въпреки че се отопляват с твърдо гориво и пестят тенденциозно. Някои отбелязват, че сметките им се увеличават, без да е повишено потреблението в сравнение с предходния месец.
Още по темата:
- » Протест пред НС: Не убивайте сектора с гъбите!
- » И Радев се срещна със синдикатите заради протеста на енергетици и миньори
- » Протест преди делото за Филип: За пътните убийства - доживотен затвор