ЧЕЗ: Ще проверим всяка неточна сметка за ток

ЧЕЗ: Ще проверим всяка неточна сметка за ток
На 28 януари в Благоевград протестираха срещу монопола на ЧЕЗ, изгаряйки фактури. Снимка: БГНЕС
A A+ A++ A

ЧЕЗ е отговорна компания, честен и почтен инвеститор в България от много години, затова ще проверим и проверяваме всеки конкретен сигнал и жалба за неточна сметка за електроенергия, се казва в изявление на ръководството на ЧЕЗ, подписано от Петър Баран, главен оперативен директор на ЧЕЗ България.

"Разбираме притесненията на хората, особено сега, през зимата, когато много домакинства се отопляват с ток. Ще проверим и проверяваме всеки конкретен сигнал и жалба за неточна сметка за електроенергия", се казва в изявлението, цитирано от информационна агенция "Фокус".

Сигнали може да се подават в центровете за обслужване на клиенти, на електронен адрес zaklienta@cez.bg или на телефонен номер 070010010. За целта потребителите трябва да съобщят своя клиентски номер или номер на електромер.

Всеки клиент, подал жалба, ще получи отговор с резултатите от проверката. В случай, че е допусната грешка от страна на ЧЕЗ, тя ще бъде незабавно коригирана.

За периода на проверка по жалбата няма да се пристъпва към преустановяване на електрозахранването. Клиентите имат възможност, в случай че плащането на сметката за ток ги затруднява, да поискат разсрочване на дължимата сума. Това се извършва в Център за обслужване на клиенти или по имейл на адрес zaklienta@cez.bg.
За периода 06. 02. 2013 – 20. 02. 2013 г. центровете за обслужване на клиенти в Сандански, Благоевград и Гоце Делчев ще работят с 1 час удължено работно време. В случай, че е необходимо, ще бъдат отворени допълнителни приемни в трите града, в които да се разглеждат сигнали на клиентите.

#ЧЕЗ #електроенергия #Петър Баран

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Енергетика
Последно от Енергетика

Всички новини от Енергетика »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници