21% скок на онлайн продажбите в „Черния петък”
Продажбите по интернет през т. нар. „Черен петък" са се увеличили с близо 21 процента в сравнение с 2011 г.
Това съобщо Агенция „Франс прес”, като се позовава на публикувано в събота проучване на дъщерна фирма на „Ай Би Ем” за маркетингови проучвания, предаде БТА.
На семейния празник – Деня на благодарността – в четвъртък продажбите онлайн са скочили със 17.4 процента спрямо миналата година, посочва проучването на „Ай Би Ем Дижитъл аналитикс бенчмарк".
На следващия ден значително нарастване (16.3 на сто) се наблюдава при мобилните устройства и главно таблетите „айПад", сочи още изследването.
Най-сериозно увеличение има в продажбите на битова техника (28 процента), дрехите (17.5 процента и интернет-сайтовете на големите магазини (17 на сто).
Още по темата:
- » Най-чаканият „Черен петък“ тепърва започва от този петък само в кината
- » Поръчки за над 60 милиона лева и над 3 милиона посещения: eMAG Black Friday уикенд 2023
- » eMAG Black Friday 2023: стойността на поръчките за първата минута на кампанията е над 558 000 лв., а за първите 5 минути – над 2,7 млн. лв.
Коментирай
Най-четено от
Свят
Последно от
Свят