Ракията губи по точки, българите имат ново любимо алкохолно питие

Ракията губи по точки, българите имат ново любимо алкохолно питие
A A+ A++ A

Гръцкото узо превзема световните пазари. България се нарежда на трето място по внос на алкохолната напитка. С реклама и добро качество гърците научиха чужденците да пият узо, коментират от съюза на производителите, цитирани от БНР. 75% от износа на узо е за европейските страни. Най-голямо е търсенето в Германия, на второ място е Ирак, а на трето е България по данни на търговската камара.

На европейския пазар започва вече силно търсене и на една особена ракия, произвеждана само в Крит, където местните собственици на таверна я предлагат безплатно на клиентите, за да я рекламират. Туристите, почивали на Крит, търсят и в страните си от тази ракия, което доведе до рекорд износ от гръцките производители.

Чужденци коментират в социалните мрежи и пред гръцките медии, че предпочитат гръцкото узо поради добро качество и логична цена. В същото време продължава поскъпването на част от хранителните стоки в търговската мрежа. Гърците вече купуват много рядко продукти от утвърдени марки и търсят евтини стоки, макар и от неизвестен производител.

#национална напитка #узо

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Общество
Последно от Общество

Всички новини от Общество »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници