„Таен клиент" определи Societe Generale Експресбанк за най-добрата банка в България
Според проучването на международната организация International Service Check, Societe Generale Експресбанк е лидер в изграждането на лоялни взаимоотношения с клиента
София, 3-ти септември 2012 г.
Проучването „Таен клиент в банковия сектор" на международната организация International Service Check определи Societe Generale Експресбанк за най-добра банка в България. „Таен клиент в банковия сектор" е проведено през месец май 2012 г. в 5 европейски страни: България, Полша, Чехия, Словакия и Унгария и включва 268 проверки в 42 финансови корпорации и банкови групи и 68 национални клона. От всяка банка в съответната страна са избрани на случаен принцип по 4 банкови клона.
Задачата на тайните клиенти е била да оценят работата на даден клон чрез лично посещение, онлайн или телефонен разговор. Критериите, според които банките са оценявани, са изглед, обслужване, изграждане на лоялни отношения с клиент, а също и възможности за мобилни услуги предлагани от различните кредитни институции.
В крайното класиране на „Таен клиент в банковия сектор" Societe Generale Експресбанк заема челно място сред банките в България, като е безспорен лидер в категорията „изграждане на лоялни взаимоотношения с клиента".
„Това е сигурно признание за усилията, които полагаме при изграждането на прозрачни и коректни взаимоотношения с нашите клиенти", сподели по повода Ян Дюмонтей, изпълнителен директор на Societe Generale Експресбанк.
„За нас тази класация е доказателство, че ценностите, за които непрекъснато говорим и следваме, не са просто думи, заложени в задължителната корпоративна политика на всяка компания, а реални действия, които все повече ни доближават до нуждите на нашите клиенти", допълни той.
В окончателното класиране на International Service Check на всички банки в Европа, България заема четвърто място със 79,7%, като пред нея се нареждат Чехия – 87,5%, Унгария – 83,8% и Полша – 80%.
Това е второто независимо признание на европейско ниво за Societe Generale Експресбанк тази година, след като през месец май тя грабна приза за най-добра банка в България според престижното международно финансово издание Euromoney.
Групата Societe Generale Експресбанк е една от десетте най-големи финансови институции в България. В нея влизат банката Societe Generale Експресбанк и нейните дъщерни дружества – Sogelease България, Societe Generale Факторинг и асоциираното й дружество – живото застрахователната компания Sogelife България.
Заедно със своите 1 500 служители, Societe Generale Експресбанк се стреми да предлага на клиентите си достъпни, гъвкави, качествени, иновативни продукти и услуги при изгодни ценови условия. Банката е носител на множество награди, сред които "Най-добра банка в България" от международното финансово списание Euromoney за 2012 г.
Наскоро рейтинговата агенция Fitch Ratings потвърди дългосрочния рейтинг на Societe Generale Експресбанк - 'BBB+' със стабилна перспектива, който е възможно най-високия рейтинг, даван от Fitch на финансова институция в България.
- 99.74% от капитала са собственост на Societe Generale Group;
- 52 млн. лв. нетна печалба за 2011 г.;
- 173.2 млн. лв. нетен банков доход за 2011 г.;
- 3.5 милиарда лв. общ обем на активите;
- 150 офиса;
- повече от 360 000 клиенти.
Още по темата:
- » Кредит с лоша кредитна история - възможно ли е?
- » Тренд: Всеки четвърти българин е теглил бърз кредит
- » Рекорд: Българин изтегли 28 бързи кредита