Истерията около расизма е неконтролируема: Кока-кола спира да рекламира в социалните мрежи

Истерията около расизма е неконтролируема: Кока-кола спира да рекламира в социалните мрежи
A A+ A++ A

Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.

По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.

"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Свят
Последно от Свят

Всички новини от Свят »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници