189903 статии       |       383 интервюта       |       1524 снимки       |       38127 абоната       |      
USD 1.65286| EUR 1.95583| GBP 2.16418|
In English На русском
Вход

КЛЮЧОВИ ДУМИ ДНЕС:   ПротестиКоронавирусБрекзитВоден режим ПерникПо ваш сигнал

Размер на шрифта:   

Ново 20! Веган презервативите – бизнес за милиони

11 декември 2019, сряда / 15:29; Коментари: 0
Send to Kindle
Ново 20! Веган презервативите – бизнес за милиони

През 2015 г. двама германски предприемачи Филип Зифер и Валдемар Цайлер правят решителна крачка и финансират новия си бизнес – производство на веган-презервативи.

Пред Би Би Си те споделят, че дълго време не са се замисляли върху факта, че презервативите обикновено съдържат животински протеин, който да омекоти латекса. Докато не започнали да чуват все по-често въпроса: „Кондомите веган ли са?”.

Днес компания „Айнхорн” (еднорог – бел. ред.) – собственост на Зифер и Цайлер, се развива уверено. През 2018 г. са продадени над 4,5 милиона презерватива от тази марка, която е предпочитана от екологично настроените клиенти.

Производството на веган-продукти е отворила на фирмата врати в бизнес общност, до които трудно биха получили достъп.

Презервативите са втората предпочитана форма на контрацепция в Германия след противозачатъчните таблетки.

По-голяма част от продуктите съдържат казеин – протеин от животински произход. Основната съставка на презервативите, разбира се, е латексът - естествен млечен сок, който се извлича от каучукови дървета, отглеждани главно в тропическите райони на Азия. Казеинът, широко срещан в млякото на бозайниците, се използва за омекотяване на латекса

От „Айнхорн” решават да изключат казеина при производството и го заместват с естествен лубрикант на растителна основа.

„Айхорн” не е първата компания, създала веган-презервативи. През 2013 г. такъв продукт пусна и северноамериканската марка „Glyde”.

От тогава производството на алтернативни екологични продукти непрекъснато нараства с тенденцията да заеме своята ниша на световния пазар на презервативи, чиято стойност до 2026 г. се очаква да възлезе на 15 млрд. долара.

Маркетингово проучване показало, че основните ползватели на продуктите на „Айнхорн” са на възраст между 20 и 40 години, а 60% от покупките са направени от жени.

От компанията подчертават, че за производството на каучук са се насочили към тясно сътрудничество с група дребни стопани в Тайланд. Те избягват използването на пестициди и когато е възможно, премахват плевелите с помощта на инструменти. Целта е да се достигне изцяло до свободно от химикали производство.

През 2018 г. „Айнхорн” инвестира 10% от печалбата си в проекти, които намаляват емисиите на парникови газове и се надяват примерът им да бъде последван и от други компании, които да инвестират в устойчиви концепции. 

ђеклама:
» Абонирай се безплатно за НОВИНИТЕ всеки ден
Разпечатай | Изпрати | Абонирай се за дума
» Напиши статия и ти
Реклама:
Реклама:

Абонирай се за
НОВИНИТЕ БЕЗПЛАТНО