Българската Асоциация на ПР агенциите връчи своите награди BRIGHT AWARDS 2019

Българската Асоциация на ПР агенциите връчи своите награди BRIGHT AWARDS 2019
A A+ A++ A

Късно снощи на официална церемония, Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви победителите в десетото юбилейно издание на престижния PR конкурс – BAPRA Bright Awards. Отличени бяха най-добрите PR кампании, проведени в България през изминалата година. Бляскавото събитие се състоя в столичния клуб Карусел. Тази година в конкурса се включиха рекорден брой проекти – 164, а по време на церемонията бяха връчени 70 приза. Победителите бяха определени от жури, съставено изцяло от международни PR и комуникационни експерти от световна величина. Престижният приз „Агенция на годината“, журито присъди на All Channels Communication Group. Второто място бе за United Partners, а бронзът взе M3 Communications Group, Inc..
Пълният списък на отличените компании и награди:

 

КАМПАНИЯ ЗА НОВ ПРОДУКТ
1-во място guts&brainsDDB - AVON Anew: Ефектът на добрата грижа
2-ро място All Channels Communication Group – AVON: K-Beauty и YouTube K-Hack-овете
3-то място Paragraph 42 – ИКЕА: колекция за четириногите ни приятели
***
КАМПАНИЯ ЗА НОВА УСЛУГА
1-во място All Channels Communication Group – Huawei: Facing Emotions
2-ро място Proximity Sofia/BBDO Group – EVA – нашият най-добър служител
3-то място M3 Communications Group, Inc. – WIZZ AIR – Обиколи Европа
***
СПЕЦИАЛНО СЪБИТИЕ
1-во място New Moment – „С усмивка“ — спорт срещу агресията с Бербатов, Левентис и приятели
2-ро място HYPETEAM – ТEAM BLUE на пътешествие до Луната с вертикален маратон
2-ро място APRA Porter Novelli – Осмели се да вдъхновяваш с NESCAFÉ® 3in1
3-то място SiteMedia Consultancy – Lidl – за твоето дете!
***
КАМПАНИЯ ЗА КОРПОРАТИВНА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ С ФОКУС ОБРАЗОВАНИЕ
1-во място AMI Communications – Нашите пари
2-ро място Paragraph 42 – PRAKTIKA – платформа за професионално развитие в маркетинга и ПР
2-ро място PRA Porter Novelli BCG – Нестле за по-здрави деца

3-то място SiteMedia Consultancy – Дай старт на успеха!
3-то място Telenor Bulgaria - Safer Internet 2018
***
КАМПАНИЯ ЗА КОРПОРАТИВНА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ С ФОКУС ОКОЛНАТА
СРЕДА/ЕКОЛОГИЯ
1-во място PR Point – Изложба „КЛИМАТЪТ НА 360°“ на БНП Париба разказва за промени в климата
2-ро място M3 Communications Group, Inc. – L’Oreal – Green Citizen Day
3-то място guts&brainsDDB – ЕВН Екоплет – Кампания на ЕВН България АД за енергийна
ефективност
***
КАМПАНИЯ ЗА КОРПОРАТИВНА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ С ФОКУС ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ
1-во място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата
2-ро място PR Play – Информационна кампания за злокачествените заболявания на кръвта
„Иновация за живот“
3-то място PR Play – Информационна кампания за превенция на фамилната хиперхолестеролемия
„Какъв е твоят фамилен отпечатък?“
***
КАМПАНИЯ ЗА КОРПОРАТИВНА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ С ФОКУС КУЛТУРА
Специална награда Обединена българска банка – Преобразяването на една стара централа в ОББ
Галерия
***
КАМПАНИЯ ЗА КОРПОРАТИВНА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ – ДРУГИ
1-во място United Partners – Pampers Preemies в България
2-ро място guts&brainsDDB – От теб зависи
2-ро място SiteMedia Consultancy – Ти и Lidl за по-добър живот!
3-то място APRA Porter Novelli – Благотворителен маратон „По-добри сме заедно“ 2018, Purina
България
***
МАРКЕТИНГ СВЪРЗАН С КАУЗА
1-во място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата
2-ро място guts&brainsDDB, VeritasPR, WHATIF и DNA – Верея. За повече здрави семейства
3-то място SiteMedia Consultancy – Малки рецепти от големи готвачи!
***
КАМПАНИЯ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ИМИДЖА НА ГРАД/НАСЕЛЕНО МЯСТО
1-во място All Channels Communication Group – Jameson: Споделени градове
2-ро място All Channels Communication Group – „Mood for Food“ уличен фестивал
***
КАМПАНИЯ B2B
1-во място All Channels Communication Group – LG: PuriCare
2-ро място PR Play – Зад вратите– перфектни резултати с интелигентни технологии – Bosch
***

КАМПАНИЯ EXECUTIVE COMMUNICATIONS
Специална награда All Channels Communication Group – Mastercard: Ваня Манова, Регионален
мениджър за България и Македония
***
КАМПАНИЯ THOUGHT LEADERSHIP
1-во място All Channels Communication Group – Mastercard: Бъдещето на разплащанията
2-ро място All Channels Communication Group – Huawei: Мобилна фотография
3-то място United Partners – Изготвяне на задълбочени анализи и стратегии базирани на данни
***
ДИГИТАЛНА КАМПАНИЯ
1-во място guts&brainsDDB – AVON Anew: Ефектът на добрата грижа
2-ро място proof. – Оцени любовта
3-то място Key Experts Group – Кампания за ре-лансиране на Ariana Radler 0%
3-то място All Channels Communication Group – Decathlon: Пътят до Малта
***
КАМПАНИЯ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКА МАРКА
1-во място United Partners – Paysafe: Реши кода. Отключи се
2-ро място United Partners – VMware Bulgaria през 2018
3-то място Proximity Sofia/BBDO Group – Дигит@лни и успешни ЗаЕдно
***
КАМПАНИЯ ЗА ВЪТРЕШНИ КОМУНИКАЦИИ
1-во място Proximity Sofia/BBDO Group – TELUS International: PulseCheck – концепция за 15-те
минути
2-ро място Key Experts Group – The Sales League
3-то място От-До Консулт – Проект „В Lidl звездите сме ние“
***
КАМПАНИЯ, РЕАЛИЗИРАНА ОТ ВЪТРЕШЕН PR ОТДЕЛ
1-во място A1 – Ребрандиране на компанията
2-ро място Nova Broadcasting Group – NOVA подкрепя българските филми
3-то място TBI Bank – Промяна на тона на комуникация
3-то място Обединена българска банка – Четвъртото I AM TEAM BLUE предизвикателство
***
КРИЗИСЕН PR
1-во място proof. – Оцени любовта
2-ро място All Channels Communication Group – Discovery Channel: Беър Грилс и българските жаби
***
КОРПОРАТИВЕН PR
1-во място Proximity Sofia/BBDO Group – TELUS International: Твоята първа работа има значение
2-ро място HYPETEAM – TEAM BLUE на пътешествие до Луната с вертикален маратон
3-то място All Channels Communication Group – Mastercard: Бъдещето на разплащанията

***
КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР
1-во място Intelday Solutions – EuandME
2-ро място Paragraph 42 – Депутат пали билборд
3-то място Knowbox – Национална бирена академия – Съюз на пивоварите в България
***
КАМПАНИЯ PUBLIC AFFAIRS
1-во място APRA Porter Novelli – Нестле за по-здрави деца
2-ро място All Channels Communication Group – Награди за иновации в политиката 2018
3-то място Intelday Solutions – EuandME
***
КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ НА ГОДИНАТА
1-во място APRA Porter Novelli – Нестле за по-здрави деца
2-ро място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата
3-то място All Channels Communication Group – Jacobs: Кафене мечта
***
МАРКЕТИНГ НА АГЕНЦИЯ
1-во място Key Experts Group – Фонд за предоставяне на комуникационни услуги pro bono
2-ро място United Partners – Inbound Marketing and PR UP
***
КАМПАНИЯ THOUGHT LEADERSHIP В ПР СФЕРАТА
1-во място United Partners – Изготвяне на задълбочени анализи и стратегии базирани на данни
2-ро място Аll Channels Communication Group – All Channels Evolution
3-то място M3 Communications Group, Inc. – Максим Бехар – Ако мечтите ти не те плашат, не са
достатъчно големи!
Медийни партньори: сп. „Мениджър“, Dnevnik.bg, „Капитал“, B2B медиа, сп. „Твоят бизнес“
Партниращи организации: Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Асоциация на
индустриалния капитал в България (АИКБ),
Партньор на церемонията по награждаването: Carrusel Club.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Общество
Последно от Общество

Всички новини от Общество »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници