188714 статии       |       382 интервюта       |       1521 снимки       |       38127 абоната       |      
USD 1.727| EUR 1.95583| GBP 2.16102|
In English На русском
Вход

КЛЮЧОВИ ДУМИ ДНЕС:   БрекзитВоден режим ПерникПо ваш сигналИранКоронавирус

ГОРЕЩА ТЕМА: Удължават извънредната епидемична обстановка,Ананиев с ред заповеди още днес
Размер на шрифта:   

На туристическо изложение в Лондон разглеждат България с VR очила

7 ноември 2017, вторник / 13:00; Коментари: 0
Send to Kindle
На туристическо изложение в Лондон разглеждат България с VR очила
Източник: pixabay.com

Министърът на туризма Николина Ангелкова откри българския  щанд на международното туристическо изложение WTM в Лондон – най-голямото в света за професионалисти.

На борсата, която се провежда от 6 до 8 ноември 2017 г., се очаква да присъстват над 70 министри с ресор туризъм.

България се представя в британската столица с национален щанд от почти 300 кв. м., в който се включват 16 туристически компании и общини от страната. Те разкриват потенциала й като целогодишна дестинация с акцент върху културно-историческия, морския, балнео- и СПА, зимния и ски туризма.

В цялостната визия за страната са показани и други форми на специализирани услуги – еко- и селски, винен и гурме, конгресен и събитиен, голф, ловен, приключенски туризъм.

Сред основните атракции на българския щанд е 3D дигиталният корнер, който е съвместна инициатива за насърчаване на културния туризъм между студентите от Русенския университет и Министерството на туризма.

Принтерът възпроизвежда миниатюри на известни туристически забележителности у нас, които могат да се получат на място. Сред тях са прочути крепости, манастири и църкви, паметници, природни феномени.„Проектът вече действа и е успешен резултат от нашето сътрудничество с академичната общност, той нагледно разкрива част от огромното културно наследство на страната ни“, подчерта министър Ангелкова.

В рамките на изложението се представя и интернет платформата с мобилно приложение I love Bulgaria, която е част от плана за дигитализация на маркетинговата и рекламната политика на министерството. Разработката, която стартира миналата година, обхваща 100-те национални туристически обекта и нови забележителности от редица общини по Черноморското крайбрежие и вътрешността на страната.

След сканиране на QR кода им посетителят се „озовава“ сред уникални за туриста маршрути.

ђеклама:
» Абонирай се безплатно за НОВИНИТЕ всеки ден
Разпечатай | Изпрати | Абонирай се за дума
» Напиши статия и ти
Реклама:
Реклама:

Абонирай се за
НОВИНИТЕ БЕЗПЛАТНО