Всички мостове на „Цариградско шосе" били за ремонт

Всички мостове на „Цариградско шосе" били за ремонт
Кристиян Димитров обеща Столична община да продължи с ремонтите на пешеходните подлези, и посочи като основен проблем опазването им от вандалски прояви след това. Снимка: БГНЕС
A A+ A++ A

Всички мостове на столичния булевард „Цариградско шосе" се нуждаят от ремонт, като Столичната община е подготвила проектите за рехабилитацията им.

За реализацията на проектите са нужни общо 13 млн. лв., обяви Кристиян Димитров от дирекция „Транспортна инфраструктура" на конференцията „Политики за управление на мобилността на територията на Столичната община", организирана по проекта „Pimms Сapital" на общината, предаде БТА.

По думите на Кристиян Димитров най-належащ е ремонтът на моста над река Искър по булеварда след магистрала „Тракия" и мостовото съоръжение над бул. „Ал. Малинов".

С разрешения за строеж са и проектите за рехабилитация на мостовите съоръжения на ул. „Адам Мицкевич" и над кв. „Захарна фабрика".

„При изграждането на новата трамвайна линия от Духовната семинария до ж.к. „Дървеница" тя ще преминава по бул. „Никола Габровски" и бул. „Г. М. Димитров"," каза на конферецията Цветан Цолов от Центъра за градска мобилност.

Трамвайната линия е част от проекта за интегриран градски транспорт, който се финансира по ОП „Регионално развитие".

При преминаването си по бул. „Никола Габровски" трамвайните релси ще са от двете страни на булеварда, като след тях ще се изгради шумозаглужителна стена. Тя ще е втората в столицата след тази по бул. „Брюксел", но ще е с по-различна конфигурация.

По бул. „Г. М. Димитров" трамвайните релси ще са от дясната страна на пътя по обособено трасе.

През 2011 г. в София са били подменени 3500 пътни знаци и 6,8 километра тръбно-решетъчни парапети. При парапетите най-честата причина за подмяна е изгниването на материала след корозия или унищожаването им вследствие на пътни произшествия.

Кристиян Димитров обеща Столична община да продължи с ремонтите на пешеходните подлези, и посочи като основен проблем опазването им от вандалски прояви след това.

„Макар и с видеонаблюдение, подлезите отново се драскат с графити. Изчистването на един квадратен метър от графити струва седем лева," посочи още той.

След изграждането на удължения на платното за ляв завой по няколко кръстовища пропускателната им способност се е увеличила с 10 до 20%, сочи обследването им.

Все още не е приключила отчуждителна процедура за пробива при бул. „Царица Йонна" към Околовръстния път. Другият пробив - на бул. „Петър Дертлиев", е с разрешение за строеж.

Тази година ще бъдат ремонтирани 12 от общо 18-те мостови съоръжения на надлез „Надежда". Най-скъп ще е ремонтът на двата километра трамвайни линии под надлеза, който струва 6 млн. лв. и ще бъде направен през 2013 г.

През тази година ще се ремонтират и шестте моста в Южния парк.

#„Цариградско шосе" #Столична община #Кристиян Димитров #ремонт #рехабилитация #мост #Южен парк

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Транспорт
Последно от Транспорт

Всички новини от Транспорт »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници