Шест медии ще популяризират ОП ''Транспорт'' за 1,2 млн. лева

Шест медии ще популяризират ОП ''Транспорт'' за 1,2 млн. лева
Снимка: БГНЕС
A A+ A++ A

Шест нови договора за популяризиране на дейностите по Оперативна програма “Транспорт” са били сключени през септември месец. Общата стойност на договорите е 1 230 000 лева.

Това става ясно от справка, изготвена от Централното координационно звено по управление на европейските средства към МС, предаде БГНЕС.

Шестте договора са за реклама на изтичащата в края на годината ОП “Транспорт”, по която бяха изградени проекти по автомагистрала “Тракия”, “Струма”, столичното метро, ж.п. инфраструктура и др. Четири от договорите са с телевизии, които получават между 202 000 и 277 000 лв., а два са с радиа, които получават по 100 000 и 125 000 лв.

Това са първите договори, които УО на ОП “Транспорт” сключва от началото на втория мандат на транспортния министър Ивайло Московски. В изминалите месеци, обаче, подчинените на министрите Божидар Лукарски, Лиляна Павлова, Ивайло Калфин, Ивелина Василева и Десислава Танева, които управляват най-много европейски средства сключиха договори за близо десет милиона лева.

Бенефициенти по договорите бяха само радиа и телевизии, които получават средствата без обществена поръчка. От справката става ясно още, че от началото на мандата на това правителство, конкурси за избор на интернет-медии и печатни издания, които да популяризират европейските програми не са провеждани.

#радиа #медии #обществена поръчка #ЕС #средства

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Транспорт
Последно от Транспорт

Всички новини от Транспорт »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници