Хотелският оператор Accor вече е с ново име и нов слоган

Хотелският оператор Accor вече е с ново име и нов слоган
A A+ A++ A

Accor, водещият световен хотелски оператор, става AccorHotels и представя нов слоган. Чрез своето ново име – AccorHotels, Групата с гордост защитава имиджа си на хотелска верига. AccorHotels, едновременно институционален и търговски бранд, се стреми да утвърди позицията и популярността си, като улеснява асоциацията със своята дигитална платформа AccorHotels.com. Групата също възнамерява да позиционира марката в центъра на вътрешната си система от хотелски брандове.

„Днес нашата Група се променя. Тя силно и ясно заявява желанието си да се развива все повече и все по-бързо. Accor става AccorHotels и с гордост препотвърждава ролята си на хотелиер новатор, който не спира да търси новото и да изненадва с най-модерни дигитални технологии, оставайки в същото време хотелиер – най-вече и на първо място. С обещанието Feel Welcome (Чувствайте се „Добре дошли“) поемаме сериозен ангажимент към всички клиенти, партньори и служители и укрепваме връзката между Групата и нейните марки“, заяви Себастиан Базен, председател и главен изпълнителен директор на AccorHotels.

Услугата постепенно ще става достъпна за хотелиерите в първите целеви пазари от края на юни 2015 г., а клиентите ще могат да се възползват от нея от юли 2015 г. Целта е след време да се предлагат над 10 000 хотела в 300 ключови града по целия свят, което на практика е трикратно увеличение на броя хотели на AccorHotels.com. Инициативата е част от трансформацията на Групата, стартирала през 2013 г.

Независимите хотели, представени на платформата AccorHotels.com, както и хотелите на Групата, ще бъдат избрани въз основа на качествата на хотела плюс онлайн отзивите на гостите. AccorHotels.com вече е водещата онлайн платформа за хотелски резервации на няколко пазара, сред които са Франция, Бразилия, Австралия и Германия. Тя ще осигури на независимите хотелиери силна алтернатива и висококачествен канал за дистрибуция, отговарящ на специфичните им нужди. Новото предложение гарантира прозрачни правила за появяване при търсене, достъп до данните на техните клиенти и конкурентни комисионни нива.

Групата пусна на пазара и новата версия на мобилното си приложение AccorHotels. Всички приложения на отделните марки хотели сега се обединяват в това приложение, което включва всички хотели на Групата, а от това лято ще включва и всички независими обекти, предлагани в платформата за резервации.

#приложение #хотели #група

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Общество
Последно от Общество

Всички новини от Общество »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници