От месец май “Мтел” пуска фактура с нов дизайн

От месец май “Мтел” пуска фактура с нов дизайн
A A+ A++ A

Месеци и многобройни допитвания до потребителски групи, проведени от GfK България, са били нужни на “Мтел”, за да промени дизайна на фактурата, която получават клиентите на телекома. Новата версия ще влезе в употреба в началото на следващия месец, а по-късно очакваме и редизайн на корпоративния сайт на компанията. На представянето на фактурата беше акцентирано върху пълното съобразяване с клиентските желания. В първия етап от проучването повечето от клиентите са определили фактурата си като „недостатъчно изчерпателна“.

След това в периода септември-октомври 2014 г. са проведени проучвания с фокус групи сред частни клиенти на възраст между 25 и 45 години, които ползват различни абонаменти планове и пакети от услуги. Резултатът е документ, който представя повече информация за потреблението на различни услуги и го прави по-прегледно. Промените ще засегнат хартиения и електронния вариант на фактурата, който вече се ползва от над 74% от частните клиентите на оператора, които са се отказали от хартиено копие.

По думи на Елина Петрова, мениджър "Управление на клиентски опит" в компанията, “Мтел” се опитва постоянно да подобри начина, по който си взаимодейства с клиентите. Целта на телекома е по различни начини да ги превърне в свои фенове, което на свой ред ще създаде по-здрава връзка с потребителите. Сред другите мерки в специалната програма в телекома влизат още разработване и предлагане на продукти, съобразени с клиентските нужди, по-добро обслужване в магазините, опростяване и намаляване на документацията при сключване на договори, подобряване на програмите за лоялност и други.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници