Производителите на таблети ще пробват нови пазарни стратегии за успех

Производителите на таблети ще пробват нови пазарни стратегии за успех
A A+ A++ A

Производителите на таблети ще изпробват нови методи, за да съживят пазара, който от година насам е в сериозна стагнация. Според тайванското онлайн издание DigiTimes повечето играчи на пазара ще се опитат да постигнат сериозна редукция на производствените разходи, за да могат да се справят с падащите цени на крайните продукти и вялото търсене от страна на потребителите. В същото време все повече производители ще се насочат и към хибридни устройства, които комбинират лаптоп и таблет.

През четвъртото тримесечие на 2014 доставките на такъв вид 2 в 1 устройства достигнаха 76,1 милиона броя, което отваря сериозна ниша за производителите на таблети. В същото време източниците на DigiTimes твърдят, че основни играчи на пазара като Asus, Acer и Lenovo сериозно ще съкратят разходите си за разработка на нови таблети, въпреки че ще продължат да пускат нови модели на пазара. Те обаче няма да се характеризират с особени иновации, а по-скоро ще бъдат таргетирани в ниския ценови сегмент, където все още има сериозно търсене.

Източник

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Акценти

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници