Under Armour купи Endomondo и MyFitnessPal за 560 милиона долара

Under Armour купи Endomondo и MyFitnessPal за 560 милиона долара
A A+ A++ A

Компанията за спортна екипировка Under Armour очевидно има сериозни намерения за навлизане на пазара за спортни приложения. След като в началото на годината Under Armour представи своето UA Record и анонсира партньорство с HTC (първи резултати от него очакваме да видим на 1 март) тя обяви, че е закупила и две от популярните предложения – Endomondo и MyFitnessPal.

За първото в началото на януари е била платена сумата от 85 милиона долара. Endomondo предлага приложения за Android, iOS, Windows Phone и BlackBerry, които отчитат данни за различните спортни активности на потребителя – бягане, ходене, колоездене и т.н. и могат да получат данни от различни фитнес тракери (Jabra, Garmin, Fitbit, Withings и т.н.).

Сделката за MyFitnessPal е на стойност 475 милиона долара, а приложението е познато с възможностите си за следене на приетите с храната и изгорените при различни упражнения калории. Двете услуги имат общо 100 милиона регистрирани потребители, което вероятно е една от причините за интереса към тях на Under Armour. Като включим и закупеното по-рано MapMyFitness, потребителите на приложенията надхвърлят 120 милиона. Засега компаниите ще продължат да работят самостоятелно, но не е трудно да си представим, че в един момент ще бъдат интегрирани в по-мащабен проект.

Източник

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници