"Виваком" ще компенсира клиентите си след проблемите на 6 януари

"Виваком" ще компенсира клиентите си след проблемите на 6 януари
A A+ A++ A

Вчера мрежата на "Виваком" беше засегната от сериозен технически проблем, който доведе до затруднено използване на редица услуги на компанията. Сривът продължи повече от час и дори стана една от основните теми в новинарските емисии на националните медии, а много потребители започнаха да питат за компенсации заради прекъсването. Операторът обяви, че такива ще има и всички, които са имали технически проблем с фиксиран интернет или IPTV, ще бъдат компенсирани с една безплатна седмица за ползване на съответната услуга. Компенсацията за клиенти на мобилен интернет ще бъде с допълнителни 500 MB към абонаментния им план. Безплатният период и допълнителният бонус ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени от 12 до 31 януари в сайта на компанията или на телефон 123.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници