„Нетинфо“ навлиза в онлайн търговията с дялове в Grabo и Trendo
„Нетинфо“ придоби по 25% от най-големия сайт за групово пазаруване в страната – Grabo.bg, и от частния клуб за пазаруване на маркови стоки – Trendo.bg..
Интеренет компанията, която отскоро е под шапката на Нова, навлиза на пазара за онлайн търговия с дългосрочна стратегия за разширяване на дигиталното портфолио и диверсифициране на бизнеса, обясняват в съобщение за покупката от медията-майка "Нова броудкастинг груп".
„Вярвам, че партньорството между „Нетинфо“, Grabo.bg и Trendo.bg ще бъде успешно и за трите страни. То ще допринесе за развитието на двата сайта за пазаруване, достигането им до много по-голяма аудитория и предлагането на един още по-качествен продукт”, цитиран е изпълнителният директор на „Нетинфо“ Христо Христов.
По думите му инвестицията в Grabo.bg и Trendo.bg отговаря на усилията на компанията да предлага високо стойностни услуги.
От платформите за онлайн търговия също са обнадеждени: „Предприехме тази стъпка, защото вярваме, че с партньор като „Нетинфо“ – водещата онлайн медийна компания в страната, можем да постигнем много високи резултати”, заявява управителят на Grabo.bg и Trendo.bg Сребрин Ватралов.
„Мисля, че това партньорство ще направи компаниите по-успешни, а взаимното им допълване ще осигури гъвкавост, която е необходима при тази динамична пазарна обстановка”, смята Ватралов.
Сайтът за групово пазаруване Grabo.bg е основан през май 2010 г. и има най-голямо пазарно присъствие със своите близо 1 000 000 регистрирани потребители. Grabo.bg работи с партньорска мрежа от хиляди различни бизнеса в цялата страна, ползвайки реклама чрез оферти с намаления за привличане на нови клиенти.
Trendo.bg е дело на основателите на Grabo.bg. Само година след създаването си сайтът се нарежда сред първите три по продажби в своя сегмент в страната. Trendo.bg предлага всеки ден нови колекции от световно известни марки, които за ограничен период от време се предлагат с големи намаления само за регистрирани потребители.