Дизайнер прави проект за ребрандиране на Samsung
Макар и със свиващ се пазарен дял Samsung е лидер на пазара на смартфони и има подобаващо голям бюджет за маркетинг. Дали обаче не трябва да отдели част от него, за да се ребрандира и промени начинът, по който се представя пред света? Този въпрос си задава дизайнерът Азиз Фират, който е решил да създаде собствен проект за ребрандиране на корейската компания.
В блога си той публикува редица изображения, които показват не само измисленото от него нови лого и шрифт за Samsung, но и нова визуална идентичност за представянето на продуктите от различните категории - телефони, таблети, телевизори, фотоапарати, домакински уреди, компютри и т.н. Промяната изглежда изчистена и съвсем актуална, и е интересно дали ще привлече вниманието на корейците.
Повече снимки от проекта можете да видите тук:
http://www.azizfirat.com/blog/2014/7/11/rebranding-samsung