"М-Тел" с нови възможности за рекламния бизнес

"М-Тел" с нови възможности за рекламния бизнес
A A+ A++ A

Нови възможности за рекламния бизнес в България започва да предлага "М-Тел". Компанията цели да развива онлайн и мобилната реклама у нас и затова отваря своя уеб сайт за реклама на трети страни, като ще осигурява тези възможности и в мобилния си портал. Телекомът ще предостави на рекламодателите и още един канал за комуникация с техните потребители - уеб SMS маркетинг услуга, с която могат да достигнат до 600 000 уникални потребители месечно. Рекламните услуги на телекома позволяват извършването на различни cross channel кампании, които включват web, mobile и WEB2SMS.

Онлайн рекламата в сайта www.mtel.bg ще включва стандартни и rich media рекламни формати, а мобилният портал ще допуска използването на банери и текстови линкове. И в двете платформи ще има интегриран софтуер, който ще дава възможност за таргетиране по демографски показатели. Сайтът на "М-Тел" е в Топ 15 по посещаемост в България по данни на Gemius, с трафик от над 23 милиона импресии месечно и 800 000 уникални реални потребители. Телекомът разполага и с най-големия мобилен портал на пазара и с уеб услугата SMS-center в уеб сайта, чрез която може да предложи нови уникални рекламни формати. Сред първите компании, които ще се възползват от новите рекламни предложения на оператора, са Банка ДСК, Студио Модерна, Honda и bet365.

Общите условия за реклама са достъпни на адрес www.mtel.bg/advertising

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Акценти

Инбет Казино