Потребителите продължават да използват малко приложения

Потребителите продължават да използват малко приложения
A A+ A++ A

Актуално проучване на маркетинговата агенция Nielsen показва, че преобладаващото количество собственици на смартфони използват крайно ограничен брой приложения. Този резултат рязко контрастира с непрекъснато увеличаващия се брой на програмите в магазините за приложения за всички мобилни операционни системи. Проучването обаче стига до извода, че масовият потребител въобще не се вълнува от това и залага на константен брой приложения, като броят им се е увеличил незначително от 23 до 26 в периода 2011 - 2013.

Още по-интересният извод е, че може би има горна граница на броя приложения, които един потребител използва всеки месец. Това пък от своя страна е лоша новина за авторите на нов софтуер, които все по-трудно успяват да се наложат на пазара.

В същото време изследването на Nielsen показва, че потребителите прекарват повече време с отделните приложения, като в САЩ за последните 2 години времето, отделено за мобилни приложения, е нараснало с 65% и в момента масовият потребител отделя над 30 часа месечно за работа с приложенията на своя смартфон.

Сред самите приложения продължават да доминират тези за търсене, достъп до социалните мрежи и, естествено, игрите. Любопитното е, че развлекателните приложения (включително игрите) са отбелязали ръст с над 70% и са изпреварени по този показател само от фотографския софтуер, който има ръст от 131% на годишна база.

http://techcrunch.com/2014/07/01/an-upper-limit-for-apps-new-data-suggests-consumers-only-use-around-two-dozen-apps-per-month/

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници