Марките „Гугъл“ и „Епъл“ струват над 300 млрд. долара

Марките „Гугъл“ и „Епъл“ струват над 300 млрд. долара
Специалистите от „Милуърд браун“ съставят класацията от 2006 г. и посочват, че това е единственият рейтинг, подготвен след проучване на над 2 милиона души. Снимка: ЕПА/БГНЕС
A A+ A++ A

Марката на американската компания „Гугъл“ бе определена за най-скъпата от аналитичната компания „Милуърд браун“, достигайки стойност от 159 млрд. долара след ръст от 40% за последната година.

Миналогодишният водач в класацията „Епъл“ остава на втора позиция след понижаване на стойността с 20% до 148 млрд. долара.

Компютърният гигант „Ай Би Ем“ запазва третото място въпреки спада от 4% и стойност от 107 млрд. долара, а „Майкрософт“ е четвърти, възлизайки на 90 млрд. долара.

Компанията на Бил Гейтс е повишила стойността си с 29%.

Според данните на „Милуърд браун“ името на веригата за бързо хранене „Макдонълдс“ възлиза на 85 млрд. долара.

Китайската телекомуникационна компания „Тенсент“ е отбелязала най-силното покачване в стойността си – 97% до 53 млрд. долара.

„Фейсбук“ също е регистрирал силен ръст – 68% до 35 млрд. долара.

Специалистите от „Милуърд браун“ съставят класацията от 2006 г. и посочват, че това е единственият рейтинг, подготвен след проучване на над 2 милиона души по света и подробен анализ на бизнес показателите на хиляди компании.

#Google #Apple

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Свят
Последно от Свят

Всички новини от Свят »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници