"Мтел" със спад на приходи и абонати за тримесечието, с ръст при фиксираните услуги

"Мтел" със спад на приходи и абонати за тримесечието, с ръст при фиксираните услуги
A A+ A++ A

Telekom Austria публикува финансовите си резултати за третото тримесечие и от тях разбираме какво е било представянето на "Мтел". Според компанията основните фактори, които са повлияли на резултатите, са свързани с редуцирането на таксите за терминиране, влошената макроикономическа обстановка, намаляващото население и намаляването на директните чуждестранни инвестиции, които са повлияли и на потребителското поведение. Според Telekom Austria "Мтел" отговаря на предизвикателствата, като продължава да се фокусира върху потребителския сегмент с висока стойност и със строг контрол на разходите.

Потребителите на оператора са намалели с 4,9% до 5,3 милиона, а пазарният дял се е редуцирал с 2,4% за година. Делът на потребителите с абонамент от общия брой клиенти се е увеличил до 72,5%, като основен принос има увеличаването на абонатите на широколентов достъп до интернет. Компанията отчита ръст от 11,1% на общия брой фиксирани линии, а широколентовите са нараснали с 12,2%.

Във финансово отношение общите приходи са намалели с 12,2% до 101,2 милиона евро заради месечните такси и трафик и таксите за взаимно свързване. В същото време се отчита ръст в приходите от продажба на оборудване - 552% за таблети и почти 100% за смартфони, но те не могат да компенсират спада от намалелите тарифи и трафик. Средният приход от мобилен потребител е намалял с 8,6% до 5,3 евро, а при фиксираните линии се наблюдава спад от 0,8% до 10,9 евро. Печалбата преди облагане с данъци и лихви (EBIT) e спаднала с 20,9% до 21,4 милиона евро.

http://www.telekomaustria.com/ir/current-results.php

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници