Samsung използва Super Bowl за нова атака към Apple
Всяка година финалът на националната футболна лига на САЩ, познат и като Super Bowl, е съпроводен от куп интересни реклами, излъчването на които струва цяло състояние - тази година средната цена за 30 секунди екранно време достигна рекордните нива от 3,5 милиона долара. Въпреки това не липсват желаещи да платят тази сума, защото получават достъп до огромна аудитория. Както обикновено, преобладават рекламите за бира и автомобили, но тази година се включи и Samsung с промоционален клип на хибрида между таблет и смартфон Samsung Galaxy Note.
Рекламата продължава темата от последните клипове на корейците в Щатите, а именно обръща се с насмешка към верните фенове на Apple, които с часове и дни чакат пред магазините на компанията, за да се сдобият с последните й джаджи. Видеото показва как в няколко американски града започват спонтанни празненства при срещата с "нещото, наречено любов" - Samsung Galaxy Note.