ЧЕЗ ще разгледа всички жалби на клиенти от вчерашната авария

ЧЕЗ ще разгледа всички жалби на клиенти от вчерашната авария
A A+ A++ A

ЧЕЗ ще разгледа всички жалби на клиенти, подадени по реда на Общите условия, заради вчерашната авария в столицата, съобщиха от компанията. Клиентите имат право да подадат сигнал или жалба за повредени електроуреди в рамките на три дни след настъпването на повредата. Всички сигнали ще бъдат разгледани и решени. 

Най-вероятната причина за аварията на 12.08.2013 г е свързана с голямата възраст на съоръженията от критичната инфраструктура на София. Електроенергийните съоръжения в столицата са проектирани през 70-те години и са въведени в експлоатация в периода 1973-1987 г. при среден експлоатационен живот средно 30 години. Това са 26 подстанции и 30 км 110-киловолтови кабели, уточняват от компанията.

От 2012 г. „ЧЕЗ Разпределение България” реализира стратегия за подобряване на експлоатационното състояние на елементите от критичната инфраструктура. Оценките показват, че подмяната и модернизацията на тези съоръжения ще изискват инвестиции в размер на 130 милиона лева през следващите 10 години, припомнят от ЧЕЗ.

#ЧЕЗ #авария #жалби #повреди

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Общество
Последно от Общество

Всички новини от Общество »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници