Colliers : Изострена конкуренция за търговски площи в новите молове

Colliers : Изострена конкуренция за търговски площи в новите молове
През първата половина на 2013 г. пазарът на недвижими имоти в България отчита тенденции на бързо абсорбиране на качествените проекти. Снимка: news.expert.bg
A A+ A++ A

И през първата половина на годината свободните площи в новооткритите молове се усвояват при изострена конкуренция. Проучване на Colliers показва, че абсорбирането им ще продължи, като 63% от търговците планират разрастване през следващите 2 години, съобщи profit.bg.

През първата половина на 2013 г. пазарът на недвижими имоти в България отчита тенденции на бързо абсорбиране на качествените проекти, сочи проучването.  С новите 80 000 кв.м, които се добавиха към общия размер площи в търговски центрове в столицата, както и с предстоящите откривания на Sofia Ring Mall, Mega Mall, Plaza West и The Strand, търговците ще имат възможност за по-прецизно покритие на пазара.

Все по-достъпни са централните търговски улици и най-вече бул. „Витоша“, особено след подобряването на облика й, където свободните площи са се увеличили два пъти в сравнение с предходните шест месеца.

От изследването става ясно, че за първи път наемните нива на магазин от 100 кв. м на  търговска улица и на първокласна локация в търговски център в София се изравняват.

Според експертите динамиката в абсорбирането на площи на пазара на недвижимости  ще продължи и през втората половина на 2013 г. Участниците на пазара ще разчитат на професионалния подход, внимателния анализ и гаранциите за качество при вземането на решения. Ускореното усвояване на качествените проекти ще изчерпи наличния им обем и ще създаде предпоставки за нови инвестиции, категорични са експертите в бранша.


#Sofia Ring Mall #локация

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Още по темата:

Коментирай

Най-четено от Бизнес
Последно от Бизнес

Всички новини от Бизнес »

Акценти

Инбет Казино