Корейските потребители оценяват най-високо продуктите и услугите на Apple

Корейските потребители оценяват най-високо продуктите и услугите на Apple
A A+ A++ A

Проучване на корейския сайт Naver, направено сред 44 168 потребители, показва, че мобилните потребители в страната са най-доволни от iPhone. Подобен резултат би трябвало да е доста неприятен за Samsung, които продължават да са в съдебна война с американската компания.

Потребителите са оценили Apple и като най-бързи при поправката на устройства, а iPhone се оказва телефонът с най-малка нужда от подобни интервенции. Общото задоволство на потребителите от Apple е 52%, докато за Samsung то е 50%.

LG пък, които също са корейска компания, получават 46% по скалата на доволните потребители. Сред анкетираните едва 17% от потребителите, които притежават iPhone, съобщават за проблеми, появили се през първата година, докато за LG този процент е 35, за Samsung - 31, а за местния оператор Pantech - 33.

По отношение на услугите, предлагани след продажба, оценките на Samsung не ги поставят много след Apple, а разликата в общото удовлетворение на потребителите е едва 2 точки. Според анкетата телефоните на Samsung се нуждаят от втора поправка в 44% от случаите, докато за Apple това число е 25%.

Последвайте ни в Twitter и Facebook

Коментирай

Най-четено от Технологии
Последно от Технологии

Всички новини от Технологии »

Инбет Казино

Анкета

Отрази ли се инфлацията на джоба Ви преди великденските празници